mine katte
Fra : Mette_S

Dato : 20-02-02 18:30

Hejsa alle

Jeg har lige lagt mine gamle billeder ind i dk.binaer under "my cats
(dk.fritid.dyr.kat) Billederne har været lagt ind før, men jeg kan næsten
ikke lade være med at vise dem frem igen... *GG* Nemo med pletten på næsen
og Principessa der sidder på deres kurv.

MVH.

Mette_S

Fra : Eva Schmidt

Dato : 20-02-02 20:57

Hej Mette

Nej, hvor er de bare dejlige!!
Hvor gamle er de i dag?

mvh Eva

Mette_S <Mette_Sloth_Jespersen@FJERNhotmail.com> skrev i en

Fra : Mette_S

Dato : 21-02-02 02:14

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej Mette
>
> Nej, hvor er de bare dejlige!!
> Hvor gamle er de i dag?
>
> mvh Eva

De er 9 mdr. gamle *SS* men jeg synes nu stadig at de ligner killinger. De
nye billeder jeg har, kan jeg ikke vise, da jeg ikke har en scanner ! De er
huskatte (blanding blanding blanding) som nævnt før er moderen halv norsk
skovkat og halvt perser og faderen. er ganske alm. Jeg havde egentlig regnet
med at de ville (i alt fald hannen) blive rigtig store, men de er nu noget
lavbenede...hvis man kan kalde det det. !! *GG*

Med venlig hilsen

Mette_S

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 20-02-02 21:05

Hvor er de dejlige, jeg tror ikke jeg har set dem før....hvor gamle er de i
dag.

Camilla Christiansen

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 20-02-02 22:03

"Mette_S" <Mette_Sloth_Jespersen@FJERNhotmail.com> writes:

> [...]
> ikke lade være med at vise dem frem igen... *GG* Nemo med pletten på næsen
> og Principessa der sidder på deres kurv.

Ja, jeg må tilslutte mig koret af nåeh hvor er de kære.;-D

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa