Efterlysning: Hellig Birma :(
Fra : Trine Piltoft

Dato : 20-02-02 17:32

Hej Gruppe!

Denna mail har været sendt til mailinglisten katte-dk. Jeg har lovet
opdrætteren lovet også at sætte den på nyhedsgruppen.

En efterlysning:

Chokolademasket Hellig Birma, hunkat 4 år gammel, ikke
steriliseret/øremærket, er forsvundet fra sit hjem i Kisumparken,
Brøndby Strand, i tidsrummet mellem mandag nat og tirsdag morgen.

Vil i være så søde, at være opmærksomme på, at hun er forsvundet, og
hvis nogen hører NOGET som helst om en tilsneet birma, vil i så kontakte
mig omgående ?
tlf. 56287225 el. mail: song-hio@post.tele.dk

Vi HÅBER at nogen har taget hende ind, men kan jo ikke vide det med
sikkerhed ;-(

Ejeren har kontaktet Inge's Kattehjem, som ikke har fået en birma ind,
og jeg har rådet til at man kontakter det lokale politi og sætter
'sedler/plakater' op i området.
Andre gode råd ??

Mange bekymrede hilsner,

Charlotte.