Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
TV-out og skrivebord
Fra : Henrik H. A.

Dato : 20-02-02 17:03

Hej ng

Jeg oplever et irriterende problem som jeg håber på hjælp med.
Bruger tv-out fra den bærbare bla. til at se dvd-film på - det fungerer
fint. Bortset fra, at når jeg skifter tilbage til pc-skærmen fra tv, så
er mine skrivebords-ikoner rodet rundt. Det må næsten være fordi
"skærmopløsning" i "egenskaber" ikke passer sammen, men tv kan jeg i
"egenskaber" ikke sætte til mindre end 800x600 (pc skærm sat til
1024x768). Har forsøgt at sætte begge skærme til 1024x768 men det hjalp
heller ikke. Kører i øvrigt XP.
Ok - lidt luksusproblem, men det er irriterende at skulle omorganisere
ikonerne hver eneste gang jeg har set film.
Nogen forslag ?

---
Henrik

Fra : Mogens

Dato : 20-02-02 18:43

On Wed, 20 Feb 2002 17:02:45 +0100, "Henrik H. A."
<henrikNOSPAM@hove-andersen.com> wrote:

> [...]
>Ok - lidt luksusproblem, men det er irriterende at skulle omorganisere
>ikonerne hver eneste gang jeg har set film.

Hej

Jeg ved ikke om det virker på XP, men jeg
bruger et lille program som hedder IconSaver
som du kan prøve.

Det består af 2 små filer, SaveIcons og RestoreIcons.
Nur du har placeret alle ikoner der hvor du vil have
dem klikker du lige på SaveIcons.

Senere når du har set en film og dine ikoner roder
så kører du lige RestoreIcons og vupti, alt er på
plads igen.

Jeg smider lige programmet op i dk.binaer. Så kan
du jo prøve.

MVh Mogens

Fra : Jesper

Dato : 20-02-02 22:18

"Henrik H. A." <henrikNOSPAM@hove-andersen.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ok - lidt luksusproblem, men det er irriterende at skulle omorganisere
> ikonerne hver eneste gang jeg har set film.

Tvtool har en funktion der kan det.

Jesper

Fra : Henrik H. A.

Dato : 20-02-02 23:58

"Jesper" <joy@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Tvtool har en funktion der kan det.
>
> Jesper

Tak til jer begge for tips.....ingen af dem virker dog 100 % korrekt
(4-5 ikoner fløjter stadig rundt på skærmen efter en restore - men det
er da bedre end før). Kan det være noget i min opsætning ?