betatestning
Fra : Arne Eckmann

Dato : 20-02-02 15:49

Er der mon nogen af deltagerne i denne newsgruppe,
der dels bruger KSTableau, dels har eksempler på
indavl i sit anetræ, og endelig er interesseret i - i en
kort periode - at deltage i videreudviklingen af først-
nævnte program (i henseende til visning af indavl over
flere generationer): Hvis dette er tilfældet, så kontakt
mig lige.

Jeg skal nok lige bemærke, at jeg - som sådan - ikke
har noget med sagen at gøre, og at kontakten kommer
til at foregå direkte mellem programmets udvikler og
betatesterne.

Så vidt jeg har forstået, vil betatesterne få tilsendt nye
versioner af programmet med e-mails, og det eneste
programmets udvikler er interesseret i at få retur, er
bruger-feedback, som han evt. kan bruge i den videre
udvikling af programmet.

Hvis nogen er interesseret, så send mig lige en e-mail.
Derefter forwarder jeg blot en e-mail til jer, som programmets
udvikler har sendt til mig, hvorefter resten af kontakten
kommer til at foregå mellem jer og programmets udvikler.

med venlig hilsen

Arne

ps. kommunikationen foregår på engelsk!

Fra : Arne Eckmann

Dato : 20-02-02 15:56

On Wed, 20 Feb 2002 15:48:56 +0100, "Arne Eckmann" <arne@eckmann.net>
wrote:

> [...]
>udvikler har sendt til mig, hvorefter resten af kontakten
>kommer til at foregå mellem jer og programmets udvikler.

Og jeg kan lige tilføje, at der kan læses lidt oplysning om
projektet her:

http://www.home.zonnet.nl/annemarthsterringa/KSinbredhelp.htm

Lige som der kan ses eksempler her:

http://www.home.zonnet.nl/annemarthsterringa/KSinbredhelp.htm#Examples