Req:Åbning af Panasonic DG 35/ Alcatel 501~
Fra : Joe

Dato : 20-02-02 15:04

Er der nogen i København der kan åbne Panasonic DG 35 / Alcatel 501 /
Siemens A36

Fra : Claus Rolsted

Dato : 20-02-02 20:08

"Joe" <its_me@just.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen i København der kan åbne Panasonic DG 35 / Alcatel 501 /
> Siemens A36

Oplåsning henvises venligt, men bestemt til
news:dk.marked.privat.telefon.mobil, medmindre du vil have gratis tip/hjælp
(så kig i stedet i news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock).

Claus Rolsted

Fra : Morten HB

Dato : 20-02-02 20:53

"Claus Rolsted" <rolsted@worldonline.dkNOSPAM> wrote in message
> Oplåsning henvises venligt, men bestemt til
> news:dk.marked.privat.telefon.mobil, medmindre du vil have gratis
tip/hjælp
> (så kig i stedet i news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock).

Vi har fået en ny gruppe til handel med oplåsning!

/Morten

Fra : Claus Rolsted

Dato : 21-02-02 01:58

"Morten HB" <mortenb@FJERNEStrashcan.dk> skrev i en meddelelse

> Vi har fået en ny gruppe til handel med oplåsning!

Oh sorry. Den kan jeg endnu ikke se, selvom jeg har nulstillet listen.
Prøver igen om nogle dages tid.
God idé ellers.

Claus Rolsted