Okay, nyt svært spørgsmål
Fra : Lord Nikon

Dato : 20-02-02 15:11

Shakira har et gammelt nummer der hedder estoy Aqui. Jeg er 99 % sikker på
at denne sang også er lavet på Engelsk. Hvem har lavet den Engelske, og hvad
hedder den??? Det første spørgsmål var rigtig besvaret. Tak for det, har
ledt efter den sang siden tidernes morgen.

Fra : Flying V

Dato : 20-02-02 17:06

Lord Nikon wrote:

> Shakira har et gammelt nummer der hedder estoy Aqui. Jeg er 99 % sikker på
> at denne sang også er lavet på Engelsk. Hvem har lavet den Engelske, og hvad
> hedder den???

Hej

Det er vist ikke et cover?

Men melodien i verset er i hvert fald tyvstjålet fra The Pretenders
(I'll stand by you), mens omkvædet mest af alt minder om David Gray
(Babylon) på speed.

Hilsen V.

Fra : John Fogde

Dato : 20-02-02 17:51

Hvis du søger på Shakira på Allmusic, ser det ikke ud som om, der
findes en engelsk version af Estoy Aquí. Nummeret er skrevet af
Shakira og Luis Ochoa, og de plader deres sange findes på, kan man se
her: http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=B5guw6j7871u0
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=Blsuw6j8871w0

Jeg ledte også lidt Google, men der kunne jeg heller ikke finde noget.

John