Bookmarks fra en side til en anden
Fra : Søren Jakobsen

Dato : 25-01-01 17:02

Kan det virkelig ikke lade sig gøre at lave et bookmark på en side, og så
fra en anden side springe til bookmarket ?

Fra : Camilla Scharff

Dato : 25-01-01 19:03

Søren Jakobsen <sja@siemens.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:94pilm$sod$1@news.inet.tele.dk...
> Kan det virkelig ikke lade sig gøre at lave et bookmark på en side, og så
> fra en anden side springe til bookmarket ?

Jo da , du laver bare linket som normalt, og efter linket til siden skriver
du #dit_bookmark (uden mellemrum mellem link og #) - så skulle den gerne
hoppe lige ned til bookmarket

Mvh. Camilla
www.burmese.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-01-01 19:01

Thu, 25 Jan 2001 17:02:05 +0100, skrev "Søren Jakobsen"
<sja@siemens.dk>:

>Kan det virkelig ikke lade sig gøre at lave et bookmark på en side, og så
>fra en anden side springe til bookmarket ?

Sagtens, men lige hvordan det foregår i FP ved jeg ikke (så jeg burde
måske ikke svare).

Lad os sige du har side a, hvor du godt vil linke til side b bogmærke
c.

Min løsning vil være lav link til siden og så i htmlvisningen tilføje
#c, så linket kommer til at se sådan ud:

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 25-01-01 21:50

Her er den rigtige løsning så.

Lav først bogmærket på destinationssiden.
Lav derefter et link på en anden side, ganske som du plejer
at lav links i FP2000. F.eks. ved at markere siden i feltet med
websider.

Nu skal du (i samme dialogboks) kigge lidt ned ad og klikke
i dropdown-menuen "Bogmærke".

Her kan du så se de bogmærker, der er på den side, du har linket til.

Hilsen
Kasper Katzmann

Fra : Søren Jakobsen

Dato : 26-01-01 15:47

Tak for svar, men det lader til at jeg kun har problemet når jeg anvender et
objekt af type "Push button", og tilknytter et hyperlink til et bookmark -
Hvorfor ?