Billige CD'ere!
Fra : JSMadsen

Dato : 25-01-01 16:22

Der er en _del_ gode, nye og billige CD'ere hos:
http://www.cd-wow.com/bargain.php til £6.99 stykket porto incl.! (ca. 85,- DKK)
Jeg har handlet ved dem en del gange, service + levering er som den skal være.
Hvis CD er på lager har man den indenfor 5 dage, de sender (vistnok) fra Hong Kong.

Der er bla. den nye Backstreet Boys, BLUR: Best Of til den pris.
Jeg forstår egentlig ikke hvorfor de sælger dem SÅ billigt?

--
/JSMadsen

Fra : Robert Eriksen

Dato : 25-01-01 18:21

JSMadsen wrote:

> [...]
>
> Der er bla. den nye Backstreet Boys, BLUR: Best Of til den pris.
> Jeg forstår egentlig ikke hvorfor de sælger dem SÅ billigt?

Hvis de virkelig er fra Hong Kong kan jeg vist godt finde en grund eller to

/Robert

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 25-01-01 23:16

"Robert Eriksen"
> Hvis de virkelig er fra Hong Kong kan jeg vist godt finde en grund eller to

Hvis du tænker på, at de skulle være kopier eller sådan noget,
så er det ikke rigtigt. Jeg har selv prøvet. Det tog dog to uger for
en CD, som de ellers burde have på lager.
Men du er velkommen til ikke at handle hos dem. Det ender jo
bare med at de ryger op i højere beskatningslag.

--
Peter Brandt Nielsen
brandt@etklikherfra.dk

Fra : Karsten

Dato : 27-01-01 17:59

"JSMadsen" <JSMadsen@www.email.com> skrev i en meddelelse
> [...]
være.
> Hvis CD er på lager har man den indenfor 5 dage, de sender (vistnok) fra

Hvis de sender fra Hong Kong risikerer du at skulle betale både moms og told
ved modtagelsen.

KW