<DIV> - flydende bredde men fast højde
Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 20-02-02 10:31

Nu har jeg siddet og kigget inde på http://www.html.dk, men jeg synes ikke
at jeg kan finde noget CSS-kode, der gør subj. Altså således, at boksen ikke
bliver højere hvis indholdet gør siden bredere end browseren, men istedet
bredere!

Indviklet? Så sig lige til, så prøver jeg igen!

--
Michael Kjeldsen
http://home1.stofanet.dk/mkjeldsen

*** Remove NOSPAM from my email ***

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 20-02-02 12:48

"Michael Kjeldsen" <mkjeldsen@NOSPAMmail1.stofanet.dk> wrote in

> [...]
> ikke at jeg kan finde noget CSS-kode, der gør subj. Altså således, at
> boksen ikke bliver højere hvis indholdet gør siden bredere end

..box {
   height:200px;
   width:auto;
}

Virker det? (hvis du laver hårde linjeskift - enten med blockelementer
eller <br /> - så virker det selvfølgelig ikke).

--
Andreas
http://www.solitude.dk

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 20-02-02 12:59

> [...]
>
> Virker det? (hvis du laver hårde linjeskift - enten med blockelementer
> eller <br /> - så virker det selvfølgelig ikke).

Tjekker lige når jeg kommer hjem (sidder på jobbet!)

Var lige inde og se din side... Fed nok! Men den validerer ikke 100%

http://www.solitude.dk/index.php?page=requirements

Ifølge W3C:

Warnings

Warning: *No Character Encoding detected!* To assure correct validation,
processing, and display, it is important that the character encoding is
properly labeled. Further explanations.
Below are the results of attempting to parse this document with an SGML
parser.

No errors found!
This document would validate as the document type specified if you updated
it to match the Options used.

Fra : Rune Glerup

Dato : 20-02-02 13:25

Michael Kjeldsen skrev:

> Var lige inde og se din side... Fed nok! Men den validerer ikke 100%
[...]

Lad være med at poste et komplet validator-output, det er spild af
plads+tid, og det er i dette tilfælde fuldstændigt irrelevant. Du kan
linke, hvis du vil referere til det.

--
/Rune
w|http://kaboom.dk/

"Vi troede, det var den personlige computer der havde magien."

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 20-02-02 13:34

> Lad være med at poste et komplet validator-output, det er spild af
> plads+tid, og det er i dette tilfælde fuldstændigt irrelevant. Du kan
> linke, hvis du vil referere til det.

Mener nu heller ikke jeg har postet et helt validator-output, men blot 9
linier... (De relevante...!)

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 20-02-02 17:59

> Var lige inde og se din side... Fed nok! Men den validerer ikke 100%

Tak. Character encoding var ikke påkrævet da jeg lavede siden, og jeg har
ikke fået taget mig sammen til at ændre det. Jeg skal have lavet hele siden
om, men der er også lige en skole der skal passes

--
Andreas
http://www.solitude.dk

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 21-02-02 08:17

> [...]
>
> Virker det? (hvis du laver hårde linjeskift - enten med blockelementer
> eller <br /> - så virker det selvfølgelig ikke).

Det værker 'ække!