Driver til EPOC maksine fra Metro
Fra : John Andersen

Dato : 20-02-02 08:28

Jeg har en ven der har været så letsindig, at købe en computer af mærket EPOC i metro kort før jul. Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i en driver til grafikkortet som jeg ikke ved hvad er for eet. Ifølge Metro skulle det være et firma ved navn Evercom de har købt det igennem, men deres jyllands nr. er udgået og de svarer ikke på deres Kbh. nr. Kender du en side hvor jeg kan finde en driver, ville det være en stor hjælp, eller hvis du kan fortælle mig hvilket fabrikat det er. På forhånd tak ! Mvh John

Med venlig hilsen / best regards
John Andersen

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 20-02-02 14:50

> Jeg har en ven der har været så letsindig, at købe en computer af mærket
EPOC i metro kort før jul. Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i en
driver til grafikkortet som jeg ikke ved hvad er for eet.

Du må have låget af så du kan se selve kortet.

Derefter vil jeg tro at du kan få flere gode svar i
dk.edb.hardware.grafikkort - Her i gruppen taler vi mest om bundkort.

Claus

Fra : John Andersen

Dato : 20-02-02 14:22

Jeg har ikke adgang til maskinen på nuværende tidspunkt, og ville bare høre om der var andre der havde haft samme problem, og derfor lige vidste hvad det var for et fabrikat.
Grunden til at jeg postede det i denne gruppe, var at grafikkortet er en integreret del af bundkortet.

Fra : futte

Dato : 20-02-02 16:35

http://www.evercom.no/drivere/