ny hunkat :-)
Fra : Birgitte

Dato : 20-02-02 02:29

Hej alle
Jubii så har jeg fået min nye hunkat er hun ikke bare sød ?
Kig ind på www.truetrust.dk under MCO
Misseknus fra Birgitte

---
DK. True Trust

Fra : Mette_S

Dato : 20-02-02 04:33

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> wrote in message

> Hej alle
> Jubii så har jeg fået min nye hunkat er hun ikke bare sød ?
> Kig ind på www.truetrust.dk under MCO
> Misseknus fra Birgitte

Hej Birgitte

Jo hun er godt en fin lille killing .. *SS* hun ser næsten majestætisk ud
*GG*
lige et OT spørgsmål, jeg var lidt rundt på din side og lod mærke til at du
havde en "memorial" side hvor moderen til dit sidste kuld er på. Er det kort
tid siden og har det været omtalt på siden ? Jeg blev næsten helt ked af
det....

Mvh

Mette_S

Fra : Birgitte

Dato : 20-02-02 05:09

Hej Mette
Jewel blev for ganske nylig "12 dage siden" aflivet efter LANG tids sygdom.
Hun er blevet testet for alt hvad hun testes kan, men alle prøverne var
negative.
Hun var 98% blind på det ene øje og det andet øje var infectet også. Hun
havde været på pregnison siden hun fødte 16/11 uden nogen mækbar virkning,
og har faktisk været indlagt hele december måned
Det er en utrolig smertefuld sygdom, føles som knive i øjet konstant.

Nej vi har ikke skrevet ret meget om det, da det stadigvæk virker så
uvirkeligt ikke at have hende iblandt os mere.
Vi venter stadigvæk svar på den store obduktion, som stadigvæk ikke har vist
tegn på årsag.
Hun er 2 gange med 4 ugers mellemrum testet fri for FIV FELV og FIP som er
de hyppigste årsager til sygdommens udbrud, men begge test var NEGATIVE
Også efter hendes aflivning blev der igen taget samme test og igen NEGATIVE.
Årsagen kan så være en alm. virus som har ramt hende pga af svigtende
imunforsvar efter en lang og svær fødsel.
Misseknus fra Birgitte

---
DK. True Trust

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 20-02-02 05:01

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

> Hej alle
> Jubii så har jeg fået min nye hunkat er hun ikke bare sød ?
> Kig ind på www.truetrust.dk under MCO
> Misseknus fra Birgitte

Helt bestemt...;D
Gætter på at hun skal indgå i avlen når tiden er inde ???

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Birgitte

Dato : 20-02-02 05:12

> Helt bestemt...;D
> Gætter på at hun skal indgå i avlen når tiden er inde ???
> Med venlig hilsen & miauu
> Henrik & Melissa
> Denne msg er lavet i & postet med gnus

Hej Henrik & Melissa
Det kan du tro hun skal,- har du ikke set hvem der er hendes far ?? *S*
Misseknus fra Birgitte

---
DK. True Trust

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 20-02-02 06:57

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

Hej Birgitte med mange flere...

> Hej Henrik & Melissa
> Det kan du tro hun skal,- har du ikke set hvem der er hendes far ?? *S*
> Misseknus fra Birgitte

Joe, jeg syntes jo nok..*gg*
Må nok også indrømme at han er far til i det mindste én ualmindelig
sød killing, som bare er så flot og sikkert vil blive mor til en masse
søde små mivere, som alle kan prale af deres afstamning på mødrene side
i det mindste *fnis*

Jeg må erkende at jeg ikke har kigget på moderen.. synes det er slemt
nok, at se dine flotte misser og så ikke må have flere selv, æv!
Selvom Melissa nok ikke synes det samme kender jeg hende ret..*gg*

Fra : Christina K

Dato : 20-02-02 17:00

Henrik Pedersen <misbams-meow@cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:wkr8nghf0h.fsf@cybercity.dk...
> [...]
> sød killing, som bare er så flot og sikkert vil blive mor til en masse
> søde små mivere, som alle kan prale af deres afstamning på mødrene

Hov hov, du bliver nok nødt til at indrømme at Starwars også er far til
mindst 1 sød killing mere. Jeg har nemlig en Starwars søn og han vil
ikke snydes for at blive beundret, så tag et kig på Calibra i dk.binaer

Missehilsen Christina og Calibra

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 20-02-02 17:36

Hej Christina

Ja han er altså lækker den kære Calibra *S*
Glæder mig til at se ham i Hedensted

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Birgitte

Dato : 20-02-02 21:42

Hej Joan og Christina
Calibra er en tæskelækker kælen dreng, det er noget tid siden jeg sidst har
set ham, og jeg glæder mig vildt.
Hva med dig Joan kunne du ikke tænke dig en sød og lækker kastrat dame MCO
??
Jeg ligner Calibra utrolig meget og har et lækkert mildt MENNNN nysgerrig
sind. Jeg kommer med til Hedenstedog hedder Firebird, så kan du rigtig nyde
mig
Hilsen Birgitte
www.truetrust.dk

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:a50ivt$fjb$1@sunsite.dk...

---
DK. True Trust

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 20-02-02 22:38

Åååååååååååh Birgitte
Jo jeg ku så godt tænke mig Firebird
Men men men - kæresten siger nej - pengepungen siger nej - og lejligheden
siger oz nej
Øv øv øv jeg er så elendig *snøft*

Men kommer gerne ud og nusser dig "lille" Firebird, jeg skal bare lige
aftale noget med din madmor.

Knus & Nus fra
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 20-02-02 21:51

"Christina K" <christinak@adr.dk> writes:

> [...]
> mindst 1 sød killing mere. Jeg har nemlig en Starwars søn og han vil
> ikke snydes for at blive beundret, så tag et kig på Calibra i dk.binaer

OK, jeg bryder sammen for presset og erkender at Starwars ikke kun er
far til en enkelt sød killing..*gg*

Ret tydeligt at se, naturrovmissen i racen i Calibra. Han skal nok
også blive en ordentlig misser. Til skræk for de lokale bestande af vildt.*gg*

Fra : Christina K

Dato : 21-02-02 09:44

Henrik Pedersen <misbams-meow@cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:wkwux7vpvo.fsf@cybercity.dk...

> [...]
>
> Ret tydeligt at se, naturrovmissen i racen i Calibra. Han skal nok
> også blive en ordentlig misser. Til skræk for de lokale bestande af

Det var godt, det er vi glade for at høre *GG*
Det første jeg måtte gøre i morges var at grave et 70 cm tykt lag sne ud
fra løbegården, så han kunne komme ud at lege. Askepot skulle ikke nyde
noget, men sad i vinduet og kiggede på hendes tossede lillebror. Nu er
han kommet ind igen og er blevet tørret. Så nu skal jeg ud og se om det
kan lade sig gøre at få bilen nogenlunde fri af sne og så håbe på at
vejen bliver ryddet på et tidspunkt. Pyyyha, det er godt at vi har
masser af kattemad i huset

Missehilsener
Christina

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 21-02-02 10:18

> [...]

> kan lade sig gøre at få bilen nogenlunde fri af sne og så håbe på at
> vejen bliver ryddet på et tidspunkt. Pyyyha, det er godt at vi har

*gg* så har det føget meget hos jer, jeg tænker at vi har fået ca
10-15 cm her i Haderslev, men det blæste en del i nat såe..

Så godt nok vildt ud, helt hvidt over alt..

Fra : Louise Viborg

Dato : 20-02-02 09:18

Hej Birgitte!
Jeg faldt lige over hende igår da jeg var inde og snuse rundt på din side
IGEEEN
Hun ser rigtig dejlig ud

Hjææælp!!! Alle 3 katte vælter snart hele stuen!!!! Det er sjældent Chérie
gider at lege med, men jeg skal love dig for, at der er kattestorm herhjemme
i øjeblikket. Må hellere redde hvad reddes kan *G*

Knus
Louise Viborg
DK Shuno Zahra's norske skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 20-02-02 11:13

Hej Birgitte

Orv hvor er hun sød *S*
Nu kommer jeg altså snart til at besøge dig

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Eva Schmidt

Dato : 20-02-02 12:12

Hej Birgitte

Hold da op, hvor er hun bare overlækker og smuk og dejlig!!!

Men i øvrigt synes jeg, at alle dine katte er skønne!

mvh Eva

Birgitte <birgitte@truetrust.dk> skrev i en news:a4uu51$kfl$1@sunsite.dk...

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 20-02-02 13:49

Hvor er hun bare dejlig....men det er alle dine katte jo (jeg besøger
dagligt din side i smug når kæresten ikke ser det *S*)

Camilla Christiansen

Fra : Kate

Dato : 21-02-02 22:14

Åhhhjo Birgitte

Hun er godt nok søøøøøøød. Jeg tør simpelthen ikke besøge dig
nogensinde, jeg ville jo komme hjem med en hel vognfuld misser
Åhh hvor er jeg dog vild med Maine Coon.

Kate