CS & Ati8500le
Fra : Ebbe Jensen

Dato : 19-02-02 23:53

Jeg synes at grafikken hakker lidt, når jeg på een gang strafer OG flytter
mig/drejer rundt. Det er ikke voldsom hakkeri, men noget små-hakkeri som
gør, at fx. en væg eller nogle kasser(eller fjender) virker utydelige når
jeg drejer rundt. Jeg kører i Win98 og i OpenGL i 768x1024 med en ret ny ATI
betadriver. Min CPU er en 1000 Mhz Duron, lydkort = Audigy, ram = Crucial
DDR og bundkort =Soltek DDR, så jeg mener at min hardware er kraftigt nok.
Er der nogle der har været ud for noget lignende og som evt. har et
løsningsforslag ? (Jeg kan tilføje at jeg har lidt problemer når jeg starter
en bane, for så er et 4-kantet hjørne af skærmen fyldt med noget fejlgrafik.
Hvis jeg så trykker escape og starter banen igen, så virker grafikken som
regel igen.)

Er det sandt at understøttelse for trueform er indbygget i CS 1.3 ? I så
fald hvad skal man gøre for at slå det til ?

Håber på svar, regards Ebbe

Fra : Ebbe Jensen

Dato : 20-02-02 10:50

Nå, nu læser jeg, vist nok hos Sharky Extreme, at der har været problemer
med 'Flashy textures' i Counterstrike med Ati8500. Og det er der åbenbart
stadigvæk! Er der ikke andre der har oplevet det "problem" ? Og de skriver
også, at der er problemer med grafikken når man zoomer ind. Det lyder
bestemt ikke godt. Få gang i de drivere, Ati!

regards Ebbe

Fra : Martin Møller

Dato : 20-02-02 23:30

Du kunne jo tage og hente det fix der ligger hos valve som er beregnet til
folk med ATI 8500 kort.

Martin

Fra : Ebbe Jensen

Dato : 21-02-02 00:30

Nå, for søren. Håber også at det fixer overflow fejlen, som jeg lige
pludselig er begyndt at få :) Mange tak.

mvh Ebbe

Fra : Ebbe Jensen

Dato : 21-02-02 11:12

Hvis du mener det dér ati_fix_cs.exe, så synes jeg ikke det har virket på
det seneste. Jeg har faktisk prøvet det på en anden pc med ati grafikkort,
men her hjalp det ikke på overflow problemet. Hvad er det egentlig for et
katalog man skal installere det til ?

regards Ebb

Fra : Martin Møller

Dato : 21-02-02 14:48

Du skal pakke det ud til dit SIERRA/HalfLife dir.. Jeg tror nok filen hedder "hw.dll" Det kan måske også have noget at gøre med om
du spiller i DirectX mode eller OpenGL.

Martin