Falkoner alle
Fra : Inge Lise Vohnsen Sø~

Dato : 19-02-02 23:10

Vedrørende Tinas efterlysning.
Jeg har netop været på Landsarkivet og eftersøgt i mange kirkebøger Vartov-
Fødselsstiftelsen a og anneks
o.s.v
Da vi begge bor på Samsø kommer vi ikke så tit til Staden
Derfor håber Tina og jeg, vi kan få hjælp fra en Ft. 1901 da Alma Jensen jo
må bo på Falkoner Alle i det tidsrum. Jeg har iøvrigt også ledt i
dødebladene efter Alma Jensen
Jeg tror iøvrigt ikke helt på det er nr. 10 hun bor i
Venlig hilsen Inge Lise

Fra : Arne Christiansen

Dato : 20-02-02 17:23

Blot en ide!
Er der ikke vejvisere i 1901 der angiver hvilke personer der levede på
Falkoner Alle.

med venlig hilsen fra en fynbo

Arne Christiansen

On Tue, 19 Feb 2002 23:09:47 +0100, "Inge Lise Vohnsen Sørensen"
<ingelisevohn@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>dødebladene efter Alma Jensen
>Jeg tror iøvrigt ikke helt på det er nr. 10 hun bor i

Arne Christiansen
Langelinie 34 C
5230 Odense M
Tlf.: 6613 3134
Arne.christiansen@mail.dk
Jeg forsker bl.a. i navne Gommesen og Meyer
Homepage :http//home1.inet.tele.dk/arne_chr