Skifte batteri? Nokia 3310
Fra : pr

Dato : 19-02-02 22:22

Hej! Jeg kan simpelthen ikke greje, hvordan jeg kommer ind til batteri og
simkort = hvordan får man dækslet af?-)
Peter

Fra : Heidi

Dato : 19-02-02 22:34

"pr" <pris-fjerndette-@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:hmzc8.719$Rz2.22758@news010.worldonline.dk...
> Hej! Jeg kan simpelthen ikke greje, hvordan jeg kommer ind til batteri og
> simkort = hvordan får man dækslet af?-)
> Peter

Bagpå nederst sidder der en grå aflang knap - tryk den ind, mens du
skubber bagbeklædningen opad - så skulle den gerne gå løs.
Så skal du skubbe de to grå "håndtag" udad, som sidder nedenunder
batteriet - så kan du fjerne først batteri og derefter sim-kort...

Håber det var hjælp nok
Når du skal sætte bagbeklædningen på igen, sidder der to små "hager"
nederst, som du skal være forsigtig med - de skal sidde ordentlig i
telefonen, inden du skubber dækslet på igen.

Jeg troede i starten at man også skulle bruge de to knapper der sidder
på siderne, så der gik også lang tid inden jeg fattede noget - you
are not alone!

--
Mvh. Heidi
SVAR VENLIGST I GRUPPEN, OG IKKE PR. MAIL!!

Fra : pr

Dato : 20-02-02 12:41

Tak for den gode forklaring! Jeg forstår udmærket hvad jeg skal gøre, men
jeg kan ikke få den skilt ad alligevel Selvom jeg trykker den grå (den
er nærmere hvid på min telefon) aflange knap ned nederst bagpå, så meget jeg
kan, kan jeg ikke rokke bagdækslet så meget som en millimeter.
mvh. Peter

Fra : Heidi

Dato : 20-02-02 13:34

"pr" <pris-fjerndette-@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:HXLc8.2488$PE.48192@news000.worldonline.dk...
> [...]
> er nærmere hvid på min telefon) aflange knap ned nederst bagpå, så meget jeg
> kan, kan jeg ikke rokke bagdækslet så meget som en millimeter.

Min sad også lidt stramt især den første gang - kender du ikke nogen
der har prøvet det før, som måske ved lige hvordan det skal gøres,
uden at ødelægge noget?

Fra : D

Dato : 19-02-02 23:55

Heidi har beskrevet det detaljeret og godt men brug ikke vold...det skal
faktisk være en glidende bevægelse med begge hænder
Mvh D