Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotoalbumsprogram
Fra : Ulrik Sarp Hansen

Dato : 19-02-02 22:30

Hej

Er der nogen der kender et godt fotoalbumsprogram. Det jeg leder efter er et
eller andet hvor programmet laver et diasshow med billederne, og hvor det er
muligt på hver billede at skrive noget tekst (fx navne på personer eller
steder som billedet forestiller) og derefter klikke med musen for at få
teksten til at forsvinde, så man kan se hele billedet for sig selv. Det skal
helst være et gratisprogram som kan hentes fra nettet.

Med venlig hilsen
Ulrik

Fra : Langgaard

Dato : 19-02-02 22:41

Hej

Har du prøvet Microsoft PowerPoint ?

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

-= H =-

Fra : Jan

Dato : 19-02-02 22:57

Skal der følge et kamera med ??

Fra : Rune Baess

Dato : 19-02-02 23:11

> [...]
skal
> helst være et gratisprogram som kan hentes fra nettet.

Det kunne lyde som fx. FotoStation - som vist ikke er gratis, men vist kan
en masse af de nævnte ting.

Rune

Fra : Peter Loumann

Dato : 20-02-02 11:18

Tue, 19 Feb 2002 23:10:51 +0100, "Rune Baess"
<rune@(ingenspamtak)baess.dk> wrote:

>fx. FotoStation - som vist ikke er gratis

Ikke just! Sidst jeg kiggede efter kostede det 100$.

pelo

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-02 00:02

Hej Ulrik
Tag et kik på denne side, det er et udmærket program at bruge og gratis .
http://mmmunk.dk/photoalbum/

MVh Kirsten Lehd

Fra : Lars Christensen

Dato : 20-02-02 15:03

Hej - Prøv Fotoalbum, derr kan downloades fra http://www.fototime.com/ - Det
er for mig at se den bedste freeware-billedbrowser, og kan det du bér om!
VH Lars

Fra : hss

Dato : 21-02-02 21:04

Fuldstændig enig. Fotoalbum er et superprogram til nul penge.

Ligner lidt Fotostation.

Henrik

Fra : Carsten Schack-eriks~

Dato : 20-02-02 21:26

> [...]
> teksten til at forsvinde, så man kan se hele billedet for sig selv. Det skal
> helst være et gratisprogram som kan hentes fra nettet.

Hej

Prøv http://www.cse-it.dk styr på fotografierne, det er på dansk.
Det kan det du vil, kan afprøves gratis, men koster kr. 300.

Mvh
Carsten Schack-Eriksen