Kattegræs- hvorhenne??
Fra : Frk. Smiley

Dato : 25-01-01 16:16

Hej!

jeg har simpelthen været rundt i det fleste indkøbssteder , men kan ikke
finde noget kattegræs nogen steder. Hverken hos blomsterhandlere eller i
supermarkeder etc.

Hvor kan det købes henne i Københavns området??

Fra : Nina El Falaki

Dato : 25-01-01 16:32

Hejsa

Supermarkeder plejer at have kattegræs, men ellers prøv dyrehandlere.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Nitsen

Dato : 25-01-01 16:47

"Frk. Smiley" <remove@1.dk> wrote in message
> [...]
> finde noget kattegræs nogen steder.
>
> Hvor kan det købes henne i Københavns området??

Jeg plejer at kunne få kattegræs i ISO på Borups Allé eller hos min
bomsterpusher "Borups Have", som også bor på Borups Alle lige hvor den
krydser Nordre Fasanvej

Kh
Anita og græsgnaskende spindbrummer fra Frode

Fra : Camilla Scharff

Dato : 25-01-01 18:58

Hej!

Jeg plejer at købe kattegræs-frø hos diverse dyrhandlere - det koster under
halvdelen af det færdige, og holder længere. Og så er det så nemt at få til
at gro, at selv jeg kan finde ud af det... Bare ned med noget jord i en
potte, en håndfuld frø ovenpå - vand - dæk evt. med noget Vitawrap (eller
hvad det nu hedder) og stil lunt. Vandes moderat ind i mellem.

Mvh. Camilla

Frk. Smiley <remove@1.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:94pfvh$g3p$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Gidde

Dato : 25-01-01 20:51

Hejsa
Det kan du købe i Føtex. Det er en lille pose med en sort mis på forsiden,
og du finder den hvor Føtex også har muldjord, myrebekæmpelsesmidler osv.
Posen koster ca. 9.95 kr og rækker til en del skåle kattegræs...min har
indtil nu været nok til 6 portioner græs, så kattene holder sig fra mine
potteplanter (de har iøvrigt aldrig vist interesse for dem alligevel,
lige bortset fra Aloe-planten som helst skal mases og knækkes).
Mvh. Gitte

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 26-01-01 01:10

Hej.

Kvickly ved Nørrebros Runddel har det, det står sammen med urterne
(basilikum mv.). Dyrehandleren på Nørrebros runddel har iøvrigt også tit
kattegræs, og kattegræsfrø.

Hilsen
Birgitte

Fra : Finn Jensen

Dato : 26-01-01 03:32

> Kære venner

Gå dog ind i en foretning der sælger korn hvede eller aftal med nogle venner
der bor på landet om at købe noget hvede , det katte og hundegræs jeg sidst
så var alm hvede, når jeg går tur med min hund følger mine to katte med og
alle spiser af de nysåede hvedemarker det virker hver gang hvede købt som
hvede er billig omkring en krone pr kilo men købt som katte græs er det lige
så "dyrt som guld".
Hilsen Finn

Fra : Denise

Dato : 26-01-01 10:47

Hej
Vores Bonnie forhandler i Glostrup Centret har dem i potter, jeg var der i
går.
Hilsen Denise