k7m / 600 ingen boote
Fra : Renè

Dato : 19-02-02 21:53

Hej gr.
Jeg har lige fået en købt en 600 mhz cpu til mit gamle K7M bundkort, der
kommer ikke noget på skærmen når det skal boote, jeg har prøvet med pci/agp
kort men der sker ingenting, jeg kører default, som der står i manual, men
jeg kan ikke se nogen steder hvor jeg kan sætte mhz, så det regner jeg med
er i bios, men da jeg ikke kan komme ind i bios er der muligvis en anden
løsning som jeg ikke kender er der nogen af jer der ved hvad fejlen kan
være, (jeg har prøvet ram + skærmkort i en anden maskine og blæser på cpu
kører også.
mvh Renè

Fra : Renè

Dato : 20-02-02 18:34