Erfaring med li-ion batterier fra t-hansen
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 19-02-02 21:33

Er der nogen herinde som har købt uoriginale batterier til deres
mobiltelefon?, hvordan var kvaliteten?, jeg er mest interreseret i
erfaringer med li-ion til nokia 3310....., jeg kender en som købte et
uoriginalt batteri til hendes 8210, men det havde en dårligere standby
tid/tale tid end det originale, selvom opgivelsen af mAh var det samme

mvh
Rasmus

Fra : Bent Eriksen

Dato : 19-02-02 22:59

"Rasmus Nielsen" <elpollodiablo@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> uoriginalt batteri til hendes 8210, men det havde en dårligere standby
> tid/tale tid end det originale, selvom opgivelsen af mAh var det samme

Hej Rasmus

Jeg købte et 900 mAh Li-Ion batteri til Nokia 3310 hos T-Hansen d. 3/8 2001
og det virker upåklageligt. Kvaliteten lader til at være ok.
Det originale batteri er et 900 mAh Ni-MH og jeg har ikke konstateret
nogen forskelle i standby tid eller tale tid.

Mvh.
Bent

Fra : Ulrich Sørensen

Dato : 21-02-02 12:46

Hej

Min erfaring er at Li-ion batterierne fra T-hansen IKKE overholder deres mAh
tider. Jeg tror du er bedre tjent i længden med originale batterier.

Mvh. Ulrich

Ulrich Sørensen
Brandevej 10, 10
9220 Aalborg Ø