Mit keyboard bliver ikke fundet
Fra : Jacob Friis

Dato : 19-02-02 19:33

Hejsa NG

Jeg har lige erhvervet mig et Soltek SL-75Drv4 og en Athlon XP1700+

Det hele kører fint, men hvis jeg slukker min computer bliver jeg nødt til
at pille mit keyboard fra og sætte det til igen før jeg kan tænde :-\

Hvad kan jeg gøre ved dette ???

Mvh Jacob

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 19-02-02 19:36

> Det hele kører fint, men hvis jeg slukker min computer bliver jeg nødt til
> at pille mit keyboard fra og sætte det til igen før jeg kan tænde :-\

Gæt:
Checke hvordan jumpere til tænding via keyboard står? Og så prøve det
modsatte af hvordan de står.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Kim Fritze Sillasen

Dato : 19-02-02 19:49

> Gæt:
> Checke hvordan jumpere til tænding via keyboard står? Og så prøve det
> modsatte af hvordan de står.

"Jumpere til tænding via keyboard"?? Hvad i alverden snakker du om? Det er
en BIOS option.....

--
Forget 911, I dial .357
Trespassers will be shot

Mvh Kim, Aalborg

PS: Hold dit indlæg til gruppen medmindre det er meget vigtigt eller jeg
selv beder om en mail. Tak

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 19-02-02 21:32

> "Jumpere til tænding via keyboard"?? Hvad i alverden snakker du om? Det er
> en BIOS option.....

Jeg taler om JP17 der tillader at tænde comp'en med andet end powerswitchen
i kabinettet. Den skal vel være på, før man kan udnytte featuren i BIOS.

Og hvad snakker du så om?

mvh
Jeppe Seidelin Dam