Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital kamera i 2000-3000 kr. klassen
Fra : Søren Skovgård Chris~

Dato : 27-01-01 18:20

Hej

Jeg er ny indenfor området og vil gerne have nogle råd om hvilke kameraer
der kan anbefales i den angivne prisklasse.

Kameraet skal primært bruges til almindelige 10x15 cm billeder og gerne med
mulighed for enkelte 20x30 cm billeder. Angående lagermedier aner jeg ikke
hvad der er at foretrække.

Kender I nogle gode steder på nettet, hvor billederne kan sendes til og
fremkaldes til fornuftige priser og i acceptabel kvalitet.

Søren Skovgård Christensen

skovgard@kom.auc.dk

Fra : Jensen

Dato : 28-01-01 22:03

Vi kan ikke svare dig på nuværende tidspunkt, men når vi engang når til år
2019, hvor dit indlæg er afsendt tager vi spørgsmålet op igen. Der er
muligvis også sket fremskridt til den tid eller du har fået stillet din
dato.

Jeg kan i øvrigt ikke svare dig på hvilket kamera du bør købe for jeg har
kun nogle gange lånt et digitalt kamera, jeg kører på den gammeldags måde
med film.

Jensen

Fra : The Webcat

Dato : 30-01-01 23:13

Fedt en indlæg fra fremtiden. Hvis jeg svare vil du så give mig nogle lotto
tal ?

Det digital kamera du søger, starter fra 4000,- klassen af.
Problemet ligger i at du kræver meget 20x30 forstørrelser, det kræver en del
af optik og pixels.

Fra : Paul Nilsson

Dato : 03-02-01 23:18

Hej. Olympus 860 burde kunne klare dine krav. før 3995,- nu 2695,
kan form. købes over hele landet. 1.3 MegaPix , macro til 10 cm!
Har 3 niveauer: indstil på superhigh = 20x30 foto.har så 12 foto (i denne
opl.)
indstil på norm. har så 30-40 foto - ok til 10x15. el. indstil low = 100-120
foto til skærm/mail.
mvh. Paul - Sorgenfri Foto (har det - det er OK!)