Re: Kære læsere!
Fra : Søren Mosegaard

Dato : 19-02-02 16:48

Enzo <anso@tdcspace.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a4obos$63i$1@sunsite.dk...

> ....Hvilken film?

Uhyret fra Betlehem, som er grundbog for Snow White Foundation, har hentet
sin titel fra 'The Creature from the Black Lagoon', en af filmhistoriens
mest klassiske b-film. Det er der, som bogens læsere vil vide, en lang række
årsager til. I øvrigt er romanen yderst filmisk, og et halvt hundrede
sider er direkte udformet som et filmmanus.

Til de af jer, der ikke har fulgt med i Kirsten-Sagaen, er der et opkog på
http://www.magazine.dk/Nyheder/Nyhed.asp?NyhedsID=2882

Med venlig hilsen
Søren Mosegaard
www.horrorcomix.com

Fra : Deaster

Dato : 19-02-02 17:22

"Søren Mosegaard" <mosegaard@horrorcomix.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> sider er direkte udformet som et filmmanus.
>
> Til de af jer, der ikke har fulgt med i Kirsten-Sagaen, er der et opkog på

Hold nu fo******* kæft med det der Jesus p**, ellers ryger der en klage
afsted til din udbyder.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Stefan Holm

Dato : 19-02-02 19:32

"Søren Mosegaard" <mosegaard@noget.invalid> writes:

> Til de af jer, der ikke har fulgt med i Kirsten-Sagaen,

Bare rolig, vi har set dig. Kravl nu tilbage under din sten.

--
"Chipmunks waste their days by eating nuts and playing instead of
plotting ways to kill other species."

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 19-02-02 21:07

PLONK

Fra : Morten Steen

Dato : 19-02-02 23:17

Nu er jeg alt andet end den voldelige type, men du burde sgu have... nej,
glem det.

Morten