Skifte tekst
Fra : Nikolaj Lundsgaard

Dato : 19-02-02 17:10

Hejsa,

Jeg skal lave noget javascript der kan ændre teksten i en del af en side.

Så trykker jeg på en knap, og så ændres "her står noget" til "her står noget
andet".

Jeg har lavet det så det virker i ie, men jeg kan ikke lige få det til at
virke i netscape. Er der nogen der kender en måde der virker i begge
browsere, eller bare én der virker i netscape ?

/Nikolaj

Fra : Rune Glerup

Dato : 19-02-02 17:17

Nikolaj Lundsgaard skrev:

> Jeg skal lave noget javascript der kan ændre teksten i en del af en side.

Dette er ikke den rigtige gruppe. Den korrekte gruppe ville være

> Jeg har lavet det så det virker i ie, men jeg kan ikke lige få det til at
> virke i netscape. Er der nogen der kender en måde der virker i begge
> browsere, eller bare én der virker i netscape ?

innerHTML virker i Netscape 6.

I Netscape 4 er det:

document.layers["mit lag"].document.open()
document.layers["mit lag"].document.write("ny tekst")
document.layers["mit lag"].document.close()

--
/Rune
w|http://kaboom.dk/

"Vi troede, det var den personlige computer der havde magien."

Fra : Nikolaj Lundsgaard

Dato : 19-02-02 17:19

> I Netscape 4 er det:
>
> document.layers["mit lag"].document.open()
> document.layers["mit lag"].document.write("ny tekst")
> document.layers["mit lag"].document.close()

Aha... Omstændigt, men aha :)

Mange tak
/Nikolaj