Åbne pop up vindue virker på én side men i~
Fra : Lasse

Dato : 19-02-02 16:09

Hej
Er der nogle venlige sjæle der vil se på 2 af mine sider.
På den ene side virker pop up (kun lavet som test), og på den anden side
virker det ikke.
Det er meningen at pop up kun skal komme på min forside (den som det ikke
virker for)

Det virker på:
http://www.rindumsu.dk/s_benzin.htm

men det virker ikke på:
http://www.rindumsu.dk

Der er højst sandsynlig noget galt med min html kode, måske body delen ??

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 19-02-02 16:24

A dude from the usenet called "Lasse" <lmn1999_2000@yahoo.dk> wrote:

>Er der nogle venlige sjæle der vil se på 2 af mine sider.

Der kom da ellers et svar i forvirringen:

--
Med venlig hilsen / Best regards
Palle Hans Jensen

"I took the initiative in creating the internet" - Al Gore

Fra : Lasse

Dato : 19-02-02 16:34

"Palle Hans Jensen" <usenet@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Der kom da ellers et svar i forvirringen:

Det kan jeg ikke lige finde.
Når jeg åbner dit link, så er det mit oprindelige spørgsmål der kommer frem.
Sorry...

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 19-02-02 16:37

A dude from the usenet called "Lasse" <lmn1999_2000@yahoo.dk> wrote:

>Det kan jeg ikke lige finde.
>Når jeg åbner dit link, så er det mit oprindelige spørgsmål der kommer frem.
>Sorry...

OK.. Så citerer jeg din navnebroder:

"Fejlen er at du senere på siden skriver
window.onload=startscroll
hvilket ser ud til a overskrive den anden onload funktion. En
ting ad gangen :)"

Fra : Lasse

Dato : 19-02-02 16:45

> OK.. Så citerer jeg din navnebroder:

Tak

> "Fejlen er at du senere på siden skriver
> window.onload=startscroll
> hvilket ser ud til a overskrive den anden onload funktion. En
> ting ad gangen :)"

Betyder det så at jeg ikke kan have begge ting på min side ?

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 19-02-02 17:30

"Lasse" <lmn1999_2000@yahoo.dk> writes:

> Tak

Så lidt :)

> Betyder det så at jeg ikke kan have begge ting på min side ?

Jo, men du skal kun sætte window.onload en gang. Lav f.eks. en funktion
der hedder init og som gør begge ting, og så sæt window.onload=init
eller noget lignende.

/L 'ville være mere meddelsom hvis han kunne skrive java^H^H^H^Hecmascript'