Discount patch-panel
Fra : Henning Petersen

Dato : 19-02-02 14:46

Hejsa!

Jeg købte for et par år siden et par billige 12-ports CAT5
patch-paneler hos Zitech, og står nu og skal bruge et par stykker
mere. Jeg er primært intereseret i 12 eller 24 porte, men både flere
og færre porte kan evt komme i betragtning.

Hvem ved hvor kan man købe dem billigt?
- det behøver ikke være CAT6 eller hvad ved jeg

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ http://www.hpc.dk
Skoletoften 9, Blans http://www.turnsys.dk
DK - 6400 Soenderborg

Fra : Søren And

Dato : 20-02-02 15:21

Hvad er Discount 500 kr. eller..........????????