C&C Renegade kan ikke connecte til nogle s~
Fra : Pussyman

Dato : 19-02-02 15:03

Hej

værd gang jeg prøver at connecte til en gamespy server for jeg bare
meddelsen (efter at den har testet min båndbredde veld og mærke) "the server
is full" selvom der stod i gamespy at der var masser af plads, og jeg synes
det er kommet efter at jeg opgraderede spillet med den nye patch v1.006.
Sååå er der nogle der har en løsning for så ville jeg blive glad, da jeg er
en af dem da faktisk synes at spillet er ok.

Fra : Daniel-San

Dato : 19-02-02 17:07

> [...]
er
> en af dem da faktisk synes at spillet er ok.

Havde selv samme problem + Man bliver smidt af hele tiden.

Gjorde så dette :
http://pub1.ezboard.com/f3dxtremesoftware.showMessage?topicID=189.topic

Og spillede 3-4 timer i eftermiddags - Fuldstændigt fedt

Moralen er : GameSpy socker for hårdt - Crap den ud og det vil spille max -
Selv med 1.006 versionen, som linket dog påstår ikke skal installleres!!!

Daniel-San

Fra : DWM

Dato : 19-02-02 21:29

"Daniel-San" <bluwduch@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Havde selv samme problem + Man bliver smidt af hele tiden.

Ingen problemer her.

> [...]
> Selv med 1.006 versionen, som linket dog påstår ikke skal installleres!!!

Heller ingen problemer med gamespy generalt.

/Kenneth Iversen

Fra : Røde

Dato : 19-02-02 17:13

har samme problem!! det er mega til grin! flot westwood!

Fra : Rune Manscher

Dato : 19-02-02 18:18

"Røde" <km@***NOSPAM***khoeg.dk> wrote in message
> har samme problem!! det er mega til grin! flot westwood!

Inden Westwood bliver svinet for meget, tror jeg lige jeg vil henlede
opmærksomheden på følgende:

http://westwood.ea.com/games/ccuniverse/renegade/english/demo.html

Kan Westwood klandres for Gamespy's fejl ?? (andet end at overhovedet
benytte GS)

*Rune

Fra : Daniel-San

Dato : 19-02-02 18:39

> [...]
>
> http://westwood.ea.com/games/ccuniverse/renegade/english/demo.html
>
> Kan Westwood klandres for Gamespy's fejl ?? (andet end at overhovedet

Nope! . Men det er ofte ikke nok bare at sætte et filter på mm. - Drop
GameSpy og brug All Seeing Eye

Daniel-San

Fra : Røde

Dato : 19-02-02 18:48

jeg har fået det til at virke nu! men før jeg fik fjernet gamespy /
renegade, brugte jeg faktisk "the all-seeing eye" og der kom den med de
somme fejl som gamespy, hvilke kunne få mig til at konkludere at der OGSÅ
var noget galt i Renegade!!.. og det var der jo også siden det skulle
fjernes 100% (og reg.) og installers igen for at kunne virke..! jeg har
ikke noget imod Westwood, jag var bare meget skuffet!

Røde

Fra : Darth_vader

Dato : 20-02-02 09:55

nu spørger jeg nok dumt men hvor er det lige i har fået renegade fra - den
leder jeg oxo efter?
darth-vader

Fra : Røde

Dato : 20-02-02 10:24