motorsav/fredag d. 13 'musik' ?
Fra : JokeSten

Dato : 19-02-02 15:23

hejsa
Jeg mangler noget musik/en lydfil der får en til at tænke på
motorsavsmassakren eller fredag den 13. filmene... Gerne noget hvor man
kan hører en motersavsav larme samt en masse kvindeskrig osv.
Nogle gode ideer anybody ?

Alt hjælp/info/pointers/links vil blive modtaget med kyshånd.

JokeSten

(btw : reply i newsgroup :)

Fra : nikolaj borg

Dato : 19-02-02 15:20

"JokeSten" <xxx@xxx.xx> wrote in message
> [...]
> motorsavsmassakren eller fredag den 13. filmene... Gerne noget hvor man
> kan hører en motersavsav larme samt en masse kvindeskrig osv.

Tjah, the Lumberjack med Jackyl (?) indeholder masser af sav for fuld
udblæsning. John & Åge fik også lavet et nummer med motorsav, vistnok før
Jackyl. Ellers ville det måske være en ide at finde soundtracksene til
filmene?

/Nikolaj

Fra : The X

Dato : 19-02-02 17:20

Mon ikke jeg kunne lave et lille soundtrack til dig.
Hvad skal det bruges til? Hvor langt osv.

Dan

Fra : JokeSten

Dato : 19-02-02 20:26

wow ... Det ville være zyperkühl !.. Jeg skal bare bruge det til en tema
fest .. Jeg har klædt mig ud som en blanding mellem Jason fra fredag d. 13
og leatherface fra texas chainsaw massacre når gæsterne kommer. Så ville
detr jo være fedt hvis der var noget motorsavs støj og nogle kvinde skrig
når jeg stod med min motorsav .. (nej .. jeg vil ikke tænde for min
mototsav ! :)

Det ville være fedt hvis det varede ca 5 minutter .. men hvis det varer
mindre kan jeg bare loope det indtil at alle gæster er kommet inden for ..
(jeg holder festen på lørdag)

Det ville være vildt fedt hvis du gad at lave det til mig .. Ellers kunne
det være fedt hvis du kunne sende/henvise til et par samples som jeg kunne
bruge samt et godt editerings program.

vh
JokeSten

email : mhb@rhk.dk
icq : 133158410
eller reply til news groupen :)

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 19-02-02 22:13

Således skrev JokeSten <mhb@rhk.dk> i dk.kultur.musik Tue, 19 Feb
2002 20:25:36 +0100:

>å ville
>detr jo være fedt hvis der var noget motorsavs støj og nogle kvinde skrig
>når jeg stod med min motorsav .. (nej .. jeg vil ikke tænde for min
>mototsav ! :)

<http://www.millardsmallengine.com/images/3120xp.gif>

I dare you...

Knud
--
dAMN, SOMEONE HAS STOLEN MY cAPSLOCK KEY

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 19-02-02 18:13

Således skrev JokeSten <xxx@xxx.xx> i dk.kultur.musik Tue, 19 Feb
2002 15:22:30 +0100:

>hejsa
>Jeg mangler noget musik/en lydfil der får en til at tænke på
>motorsavsmassakren eller fredag den 13. filmene...

Hvis en almindelig massakre i en forlystelsespark kan bruges, er Ugly
Kid Joe's "Madman" også værd at lytte til.

Det er godt nok ikke en motorsav, men et haglgevær...

Knud
--
Jump or die!

Fra : Invader Zim

Dato : 19-02-02 20:28

> [...]
> Nogle gode ideer anybody ?
>
> Alt hjælp/info/pointers/links vil blive modtaget med kyshånd.

haha prøv Velvet Acid Christ's "Psycho" og "Speedball OD". jeg kender en
masse andet, men jeg kan bare ikke komme i tanke om det lige nu

-Invader Zim

Fra : Renegade

Dato : 19-02-02 22:31

Medmindre du decideret skal bruge et tema fra en af de fredag den 13 film
der blev lavet. Alice Cooper skrev He's Back (The Man Behind The Mask) til
en af dem. Husker ikke hvilken, men den findes på Constrictor albummet. Der
er dog ikke nogen motorsav.
Invader Zim <dapolicemanwhopunches@heads.fuk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Hzxc8.654$Rz2.17529@news010.worldonline.dk...