hvilken takst er mon højest ..
Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 19-02-02 14:19

Er der mon nogen der har så meget forstand på dyrlægeregninger at de
kan fortælle mig om det er nattillægget eller det er søn-og
helligdagstillæget der er størst .. og er det mon ens over hele
landet .. altså jeg mener kan man være sikker på at hvis nattillægget
er størst i KBH vil det også være dette tillæg der er størst i Ribe
f.eks.

Smil fra Ami

Fra : mmp

Dato : 19-02-02 15:29

Min kat var hos dyrlæge i Vestjylland lørdag eftermiddag. Nogle dage senere
var vi herhjemme på Sjælland til dyrlæge på en hverdags aften. Det blev lige
dobbelt pris af, hvad det havde kostet i Vestjylland, hvor katten endda var
blevet opereret.
Dyrlægerne har deres egne priser og nogle gange får man intet. For nylig
måtte jeg slippe 800 kr for 4 minutters konsultation og en behandling som
min kat IKKE havde brug for ;-(((

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 19-02-02 16:28

"mmp" <marina@mansachs.com> skrev i en meddelelse
> [...]
nylig
> måtte jeg slippe 800 kr for 4 minutters konsultation og en

Det der undrer mig er at på den regning jeg har fået er sat til at
skulle betale nattillæg og ikke søn- helligdags tillæg når besøget af
dyrlægen fandt sted den 1.1. kl ca. 11:45 og nattillægstidsrummet er
fra kl. 17 - 07 .. det jeg nu .. inden jeg brokker mig over at betale
nattillæg i stedet for søn- og helligdags tillæg.. er at finde ud af
hvilket af de to tillæg der mon er højest .. for jeg vil jo ikke ved
at brokke mig risikere at regningen bliver endnu dyrere ..

Smil fra Ami

Fra : Stine Frandsen

Dato : 19-02-02 16:54

Uden at kloge for meget i det... Men jeg vil tro at nat tillæg og
søn-&helligdags tillæg er ens de fleste steder.
Men ring da og spørg dyrlægen inden du siger hvorfor du spørger

Kennel Santippe's
Stine Frandsen
http://santippe.homepage.dk

Anne-Marie Prange Madsen <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a4tqvq$kgs$1@tux.netsite.dk...

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 19-02-02 17:22

"Stine Frandsen" <santippe@hund.dk> skrev i en meddelelse
> Uden at kloge for meget i det... Men jeg vil tro at nat tillæg og
> søn-&helligdags tillæg er ens de fleste steder.
> Men ring da og spørg dyrlægen inden du siger hvorfor du spørger

Ja men det er det jeg er sådan lidt betænkelig ved tænk hvis han
lugter lunten .. men jeg skal til dyrlægen og vaccineres på torsdag så
må jeg se om jeg kan finde en eller anden måde at komme helt uskyldigt
ind på emnet .. .. og det er selvfølgelig vovsen og ikke mig der skal
vaccineres ..

Smil fra Ami

Fra : Stine Frandsen

Dato : 20-02-02 00:06

Anne-Marie Prange Madsen <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en > lugter men
> [...]
> må jeg se om jeg kan finde en eller anden måde at komme helt uskyldigt
> ind på emnet .. .. og det er selvfølgelig vovsen og ikke mig der skal

Regnede nu også med at du så ville gå til en menneskelæge *GG* men een ved
jo aldrig......

Har selv været af sted i dag.. UHA - 3 katte & 3 hunde i en opel Kadett
van... og med kun en kattetransportkasse & et hundebur...

Desværre fik jeg kun 2 katte med hjem. Midi var syg - dårlige lunger + det
løse så vi valgte at give hende fred.
Tarzan ( Kæmpe hankat på 6,45 kg) nød turen sammen med hundene - Mon hundene
også nød det ???? *GG*
Og Queen's slankekur virker - nu mangler hun kun at tabe sig 3 kg.
Og Baleno's fedekur har også hjulpet - han har taget 7 kg på siden nytår -
Ak det er hårdt med to tæver i løbetid... Det er effektiv slankekur for en
hanhund *GG*

Stine

Fra : Stine Frandsen

Dato : 20-02-02 00:16

Hej igen.
Ja, Midi blev aflivet i dag. Midi fik jeg af Lene for 1½ år siden, hun hed
dengang Gråmis hvis nogen husker hende

Her på det sidste har hun ikke trives så godt. Hun har ikke villet ud, har
bare ligget i sofaen eller gemt sig under den. Hun har haft det super godt
sammen med Tarzan og Xantippe, som hun tog til sig og var "mor" for. Men
men, når jeg har haft besøg gik Midi i "selvsving" af ren og skær angst.
Rystede, hyberventilerede, ekstrem spinnen osv. Og da det så viste sig til
dyrlægetjek i dag at hun havde dårlige lunger besluttede vi at aflive hende.
Men øv hvor er her tomt og så se hvordan Tarzan og især Xantippe mangler
hende
Men synes lige jeg ville give en lille afslutning på hendes skønne liv - en
super musefanger og kælepot når jeg var alene med hende - og en supermor de
gange hun havde killinger.

Kennel Santippe's
Stine Frandsen
http://santippe.homepage.dk

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 20-02-02 00:56

> Hej igen.
> Ja, Midi blev aflivet i dag. Midi fik jeg af Lene for 1½ år siden,
hun hed
> dengang Gråmis hvis nogen husker hende

Gør mig oprigtigt ondt at høre , men du tog det rigtige valg og gav
hende fred ..
Ingen ord vil kunne fjerne den sorg og tomhed du føler .. men tiden
læger sår ..
sender trøstekram til dig fra Ami

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 20-02-02 05:04

"Stine Frandsen" <santippe@hund.dk> writes:

> Hej igen.
> Ja, Midi blev aflivet i dag. Midi fik jeg af Lene for 1½ år siden, hun hed
> dengang Gråmis hvis nogen husker hende

Joe, jeg mener da at huske en gråmis fra affaldsmisserne..
Men tænk så på at hun har haft en tryg og god "livsaften" hos jer, som
også tog den rigtige beslutning da tiden var inde.

trøste spinbrum fra Melissa

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Kate

Dato : 21-02-02 22:00

"Stine Frandsen" <santippe@hund.dk> wrote in

> Hej igen.
> Ja, Midi blev aflivet i dag. Midi fik jeg af Lene for 1½ år siden,
> hun hed dengang Gråmis hvis nogen husker hende

Ja, Gråmis, det navn husker jeg helt klart. Selvom det altid er
sørgeligt at sige farvel til et dyr, så har hun haft 1½ gode år hos jer
er jeg helt sikker på. Man kan jo næsten ikke forvente andet end at hun
ville være angst for fremmede med den medfart hun havde fået før hun
havnde hos Lene.
Det er godt at i trak i nødbremsen for Midi. Hun er der hvor alt er
godt.

Kate