Slet værktøjslinie i IE 6.
Fra : Søren Blom

Dato : 19-02-02 14:11

hej

Jeg har fået et menu punkt eller linie i min IE 6 som hedder "toptekst" som
indeholder en række link til forskellige site med game osv. jeg kan fjerne
denne linie ved at gå ind i vis, værktøjslinier og lukke denne
værktøjslinie, men den vil så være der næste gange jeg åbner IE, er der ikke
en måde hvor på man kan fjerne den helt?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Henrik Gemal

Dato : 19-02-02 15:54

Søren Blom <soren@blom.dk> skrev:
> [...]
> værktøjslinie, men den vil så være der næste gange jeg åbner
> IE, er der ikke
> en måde hvor på man kan fjerne den helt?

Via View -> Toolbars -> Curstomize
eller bare
View -> Toolbars
hvor du så kan slå den toolbar af..

--
sendt via http://nyhedsgrupper.opasia.dk
Cool interface til dk.*

Fra : Søren Blom

Dato : 19-02-02 17:10

"Henrik Gemal" <no@spam.com> skrev

> Via View -> Toolbars -> Curstomize
> eller bare
> View -> Toolbars
> hvor du så kan slå den toolbar af..

Det ved jeg godt, men den er den næste gang IE bliver åbnet, så det løber
ikke problemet fuldstændigt.

Men jeg rullede maskine tilbage ved hjælp af system gendannelse, så slap jeg
af med den og nu er det igen som jeg vil have det.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : SharkanDK

Dato : 20-02-02 01:02

> Men jeg rullede maskine tilbage ved hjælp af system gendannelse, så slap
jeg
> af med den og nu er det igen som jeg vil have det.

Ok, jeg har samme problem, men vil ikke rulle tilbage da jeg har lavet andre
ændringer siden.

Hvordan fjerner jeg den ekstra linie helt ?