Nokia 8910 annonceret
Fra : Peter Rongsted

Dato : 19-02-02 12:07

Nokia har annonceret en ny mobil 8910. Den har stort set samme
funktioner som 8310 + Bluetooth - dog uden FM radio. Den har et ydre af
titan, som ligner 8850. Semere på:

http://www.nokia.com/phones/8910/index.html

Peter

Fra : Eliasen

Dato : 19-02-02 14:07

"Peter Rongsted" <rongsted@dontspam.image.dk> wrote in message
> Nokia har annonceret en ny mobil 8910. Den har stort set samme
> funktioner som 8310 + Bluetooth - dog uden FM radio. Den har et ydre
af
> titan, som ligner 8850. Semere på:

Nu kan det være jeg er på vildspor, men det ser ikke ud som om der er
infrarød i den?!?

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 19-02-02 16:11

"Eliasen" <eliasen_remove@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> "Peter Rongsted" <rongsted@dontspam.image.dk> wrote in message
> af
>
> Nu kan det være jeg er på vildspor, men det ser ikke ud som om der er
> infrarød i den?!?

Nej er der ikke men den må blive dyr i titan..

Fra : Peter Rongsted

Dato : 19-02-02 17:46

> [...]

>af
>
>Nu kan det være jeg er på vildspor, men det ser ikke ud som om der er

Du er på vildspor. Infrarød ligger på menu 9, som den plejer. Du kan
hant en pdf-fil med menustrukturen på
http://www.nokia.com/phones/8910/specifications.html

Peter

Fra : Eliasen

Dato : 19-02-02 21:37

> Du er på vildspor. Infrarød ligger på menu 9, som den plejer. Du kan
> hant en pdf-fil med menustrukturen på
> http://www.nokia.com/phones/8910/specifications.html

Undskyld min stædighed, men jeg tror altså der er tale om Wireless
Bluetooth i stedet for infrarød. Jeg kan ikke finde den pdf-fil du taler
om, men *alle* andre steder, er der kun omtalt Bluetooth - og dermed
Wireless-applikationer - og *ikke* infrarød. Vil du være rar at smide
den pdf-fil i dk.binaer. *Sej* telefon med nogle giftige funktioner.
Spændende at se hvad den kommer til at koste! :)

Fra : Nick Christensen

Dato : 19-02-02 23:16

> [...]
> Wireless-applikationer - og *ikke* infrarød. Vil du være rar at smide
> den pdf-fil i dk.binaer. *Sej* telefon med nogle giftige funktioner.

PDF-fil er her : http://www.nokia.com/phones/8910/DealerGuide8910.pdf

Og der er ganske rigtigt en menu der hedder "Infrared" - men ellers er
infrarød ikke omtalt andre steder på siden svjv.

--

:: Nick Christensen | nick@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : Eliasen

Dato : 20-02-02 07:57

> PDF-fil er her : http://www.nokia.com/phones/8910/DealerGuide8910.pdf
>
> Og der er ganske rigtigt en menu der hedder "Infrared" - men ellers er
> infrarød ikke omtalt andre steder på siden svjv.

Jeg gi'r mig! :) Bare underligt det ikke står omtalt i "Full
Specifications". Skulle da for f..... også være overraskende hvis de
lavede den uden infrarød.
--
Eliasen

Fra : Peter Rongsted

Dato : 20-02-02 09:55

> [...]
>den pdf-fil i dk.binaer. *Sej* telefon med nogle giftige funktioner.
>Spændende at se hvad den kommer til at koste! :)

Se under Phone features. Sidste punkt er en liste over menuerne. Lidt
over står der, at man kan aktivere infrarød med en voice command. Det er
det eneste sted jeg har set infrarød nævnt.

Peter

Fra : Christian Larsen

Dato : 21-02-02 19:59

Hej.

Der ER Infrarød i den.

m.v.h.
Christian.

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 19-02-02 17:04

"Peter Rongsted" <rongsted@dontspam.image.dk> skrev i en meddelelse
> Nokia har annonceret en ny mobil 8910. Den har stort set samme
> funktioner som 8310 + Bluetooth - dog uden FM radio. Den har et ydre af
> titan, som ligner 8850. Semere på:

Hmm, med den overbevisning at jeg skifter mening så snart jeg ser den i
virkeligheden, så synes jeg ikke det ser særlig fikst ud den måde som
klappen "omklamrer" det øverste af telefonen. Der var 8850 lavet lidt
pænere. IMHO... Ellers spændende fon :)

Peter

--
Har du en mobiltelefon? Hvorfor så ikke anmelde den i epinion på
www.eaid.dk/epinion - det kunne være, du kunne hjælpe andre brugere, der

Fra : Nick Christensen

Dato : 19-02-02 23:14

> virkeligheden, så synes jeg ikke det ser særlig fikst ud den måde som
> klappen "omklamrer" det øverste af telefonen. Der var 8850 lavet lidt

Min første tanke lige da jeg så den, den var at den mindede om den gode
gamle "banan" 8110i som Nokia lavede.

Også er det lækkert at den har fået samme type screensaver som T68.

--

:: Nick Christensen | nick@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : J.O

Dato : 20-02-02 10:33

> Nokia har annonceret en ny mobil 8910. Den har stort set samme
> funktioner som 8310 + Bluetooth - dog uden FM radio. Den har et ydre af
> titan, som ligner 8850. Semere på:

hvad skal vi skyde på at den kommer til at koste ??

en 4-5000 Dkr;-

Fra : Nick Christensen

Dato : 20-02-02 10:46

> hvad skal vi skyde på at den kommer til at koste ?? en 4-5000 Dkr;-

Hvert i fald. Hvis det kan gøre det.

--

:: Nick Christensen | nick@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : Christian Larsen

Dato : 20-02-02 19:49

Det kan næppe gøre det, den er jo lavet i titanium, hvilket for tiden er i
temmelig høj kurs, da der er mangel på det i hele verden.

m.v.h.
Christian.