Mangle på Rå kobber!?!?
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 19-02-02 12:44

Jeg havde bestilt en dsl linje fra Tiscali, men fik at vide at der ikke
var noget rå kobber på adressen og at linjen derfor ikke kunne oprettes!
Blandt de informationer jeg indsendte til Tiscali, skulle der have stået
et fastnets nummer, men da jeg ikke har noget, skrev jeg intet. Da jeg
så fik konfirmeret min bestilling modtog jeg et brev, hvor mine
informationer stod, men her i mellem var der et fastnets nummer - nemlig
min overbos!(huh....) Pga. af vores sløsede udlejer er min overbos
lejemål samt mit slålet sammen til en adresse. Det er der såvidt intet
underligt i, men det underlige er at han har fået fastnets telefon, den
burde jo så være i mit stik også - ikke? Da den ikke er det så burde der
ifølge mit hovede være en ekstra linje til vores adresse - ikke? MEn det
er der ifølge Teledanmark ikke!!
Hvordan kan jeg finde ud af om der i virkligheden er en extra linje til
adressen, som bare gemmer sig i rodet?
Hvis det ikke er tilfældet er der så ikke andre muligheder for at få
dsl, jeg har hørt noget om nogle filtre - virker det fint og hvem
udbyder det?

MVh.

MMJ

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 19-02-02 12:56

"Morten Jørgensen" <grinder213@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> er der ifølge Teledanmark ikke!!
> Hvordan kan jeg finde ud af om der i virkligheden er en extra linje til

Du kan se hvor mange kobberpar der kommer ude fra fordelerboksen. At der er
mere end 1 betyder dog ikke at der ikke mangler andre steder.

> Hvis det ikke er tilfældet er der så ikke andre muligheder for at få
> dsl, jeg har hørt noget om nogle filtre - virker det fint og hvem
> udbyder det?

Jo, Cybercity tilbyder en løsning hvor 1 kobberpar bærer både ADSL- og
telefon-signal.

--

Mvh. Simon Pedersen