Nokia 3310 salg
Fra : Morten Holm

Dato : 19-02-02 11:58

HEJ NG!

Jeg har tænkt på at sætte min Nokia 3310 til salg!
Hvis der er nogle er har interresse eller vil give et bud så skriv! Den er
et halvt år gammelt og i meget fin stand!

MVH
Morten
Miniholm@hotmail.com

Fra : Søren Rasmussen

Dato : 19-02-02 21:40

øhm jeg byder 300 for at starte budene, hvis den ikke er simlock
vh. søren

Fra : Fischer

Dato : 19-02-02 12:50

> øhm jeg byder XXX for at starte budene.

Meget dårlig idé!!!
Denne gruppe er ikke beregnet til køb & salg.

*Fischer

Fra : Søren Rasmussen

Dato : 19-02-02 21:58

ups, og undskyld! Jeg trækker hermed mit bud tilbage i denne gruppe
Søren

Fra : Fischer

Dato : 19-02-02 12:53

> Jeg har tænkt på at sætte min Nokia 3310 til salg!

Jeg kunne godt tænke mig at du gjorde det i en af dk.marked grupperne i
stedet.

*Fischer