Jeg kan se at du er en af dem der ikke læser kundebetingelserne, på de
produkter du køber, igennem ?
Hvis du ville give dig selv tid til at læse lidt før du kaster en gang
mudder på din ISP ville du finde nedenstående:
15.A. Fejlafhjælpning
TDC Internet afhjælper fejl i egne anlæg og installationer hurtigst muligt.
Fejlafhjælpning sker i almindelighed inden for normal arbejdstid (mandag -
fredag fra kl. 08.00 til kl. 15.30).
Kunden skal sikre, at TDC Internet med henblik på fejlsøgning og fejlretning
snarest kan få adgang til egne anlæg og installationer på
installationsadressen. Kunden er forpligtet til i nødvendigt omfang at
medvirke til fejl-søgning og fejlretning i kundens anlæg og installationer
på installationsadressen.
Alle ISP'ere bruger ikke samme monterings metode derfor kan du forvente at
nogen kan, andre kan ikke.
Nå ja ..... Monopol ? hvad snakker du om ? Du siger bare til når du lander
YksikaksiFadøltilmaj
"Soeren Rasmussen" <far@sol.dk> wrote in message
news:c9913eee.0202190148.87c489e@posting.google.com...
> Elendig service fra Telegigant.
>
> Jeg er kunde i TDC/teldanmark, og får ADSL leveret. Lørdag den 19.
> februar 2002 afbrød TDC linien og nu tirsdag er der ikke sket noget
> endnu.
>
> Jeg tager telefonen og ringer til TDC for at fejlmelde linien, og får
> at vide at de vil "resette" linien og så skulle alt være i orden.
> Intet sker. Jeg ringer igen for at fejlmelde linien. Først bruger jeg
> 30 min på venteposition med dårlig muzak i øret. Nede på hjørnet hos
> købmanden har de investeret 1200 kr., i et apparat der kan fortælle
> hvilken plads man har i køen, men det er åbenbart for højteknologisk
> løsning for telegiganten. Efter musikoplevelsen fortæller en herre at
> der skam er mange fejlmeldinger og det der med at restte linien ikke
> hjælper spor på denne fejl.
> Et forsøg på at ringe igen mandag aften ender i fornævnte musik
> opvisning der afløses af at kundeservice lukkes for den dag.
> Her tirsdag morgen for jeg at vide at jeg kan blive ringet op onsdag
> morgen så de kan fortælle hvornår TDC tror de kan rette fejlen. Jeg
> får oplyst at det ikke er muligt at følge med på internettet onkring
> fejlens udbedring.
>
> Helt ærligt jeg skulle have valgt konkurrenten til ADSL leverancen,
> men de måtte ikke bruge kobberet for TDC da det ikke var klar til ADSL
> - TDC kunne imidlertid godt bruge det samme kobber til egen ADSL.
>
> Jeg ser frem til at monopolet ophæves og der blive plads til flere
> teleselskaber og dermed fri konkurrence, denne situation er noget
> svineri.
>
> Med venlig hilsen
>
>
>
> Søren Rasmussen