Blæser på Soltek SL-75DRV4
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-02-02 01:01

Hej!

Der sidder en lille larmende blæser på Soltek SL-75DRV4 - er der nogen
der har prøvet at slå den fra? Jeg har ikke overclocket maskinen.

Vil en Zalman NB32 uden problemer kunne sættes i stedet? Der er noget
med, at den ikke umiddelbart passer til alle motherboards? Jeg vil
helst ikke lime den på.

http://studiedata.dk/product.asp?product=189&page=1

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 19-02-02 08:15

> Der sidder en lille larmende blæser på Soltek SL-75DRV4 - er der nogen
> der har prøvet at slå den fra? Jeg har ikke overclocket maskinen.

Jeg valgt at købe sådan en her:
http://bsmultimedia.dk/Specifikationer/acentia_kabel_7v_3pin.shtml

Selvom jeg ikke tror at chipsettet vil ta' skade af at køre uden blæser,
ville jeg hellere bruge 25 kr ekstra (da jeg i for vejen købte noget der).
Jeg fik mindre støj og chipsettet får stadig lidt luft.

- Lars

Fra : Jakob M

Dato : 20-02-02 00:54

> http://bsmultimedia.dk/Specifikationer/acentia_kabel_7v_3pin.shtml

Hvordan kan de garantere et spændingsfald på 5V med en fast modstand ?.

Mvh
Jakob

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 20-02-02 08:42

> Hvordan kan de garantere et spændingsfald på 5V med en fast modstand ?.

Det kan man kalde et rigtig godt spørgsmål...

mvh
Jeppe Seidelin Dam