Silent viking
Fra : JOHN NIELSEN

Dato : 18-02-02 23:12

Hej ng
er der nogen her inde der ved om en silent viking
kan passe på er soltek sl75-drv

hilsen john michael

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-02-02 23:31

JOHN NIELSEN skrev:

>er der nogen her inde der ved om en silent viking
>kan passe på er soltek sl75-drv

Hejsa!

Jeg har netop idag installeret en af slagsen på SL-75DRV4 uden
problemer. Der sidder et komponent meget tæt på, men køleren kunne
uden problemer sættes på.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 19-02-02 02:41

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message
> [...]
Hvad med et Asus A7V ?

Andreas Jeppesen

Fra : Jakob

Dato : 20-02-02 16:48

Tt's Silent Viking passer glimrende på ASUS A7V-266-E

Der er god plads.

Ved køb af Silent Viking fik jeg btw en ret god service af mm-data, Aalborg.
Mig bekendt den første butik, der solgte Silent Viking i DK.

Mvh
Jakob

Fra : Mogens Meier Christe~

Dato : 19-02-02 15:39

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message

> Jeg har netop idag installeret en af slagsen på SL-75DRV4 uden
> problemer. Der sidder et komponent meget tæt på, men køleren kunne
> uden problemer sættes på.

Hmm, hos mig sidder den ikke blot tæt på, den drejer køleren ca. 0,5 mm!!!

Så det er absolut "til øllet" at den kan være der!

--
Mvh. Mogens
B.Sc. i datalogi. Søger IT-job på Fyn!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-02-02 17:16

Mogens Meier Christensen skrev:

>Hmm, hos mig sidder den ikke blot tæt på, den drejer køleren ca. 0,5 mm!

Det gør den faktisk også her, men der var ingen problemer med at få
den på...

>Så det er absolut "til øllet" at den kan være der!

Tja - hvis man kun må svare ja eller nej til om den kan være der - så
er svaret ja :)

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Deaster

Dato : 19-02-02 17:19

"Mogens Meier Christensen" <mmc@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> "Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message

> Hmm, hos mig sidder den ikke blot tæt på, den drejer køleren ca. 0,5 mm!!!
>
> Så det er absolut "til øllet" at den kan være der!

Underligt på mit MB er der ca. ½ cm fri luft mellem Silenten og komponenten.
Du har ikke "vendt" køleren om ?

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : BOM

Dato : 19-02-02 12:26

"JOHN NIELSEN" <john.michael.nielsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej ng
> er der nogen her inde der ved om en silent viking
> kan passe på er soltek sl75-drv

Jeg har lige smidt den på et SL-75KAV-X - og der måtte jeg file 8mm af det
ene hjørne af... men ellers passer den fint.

BOM

Fra : Andrew

Dato : 19-02-02 21:50

> Jeg har lige smidt den på et SL-75KAV-X - og der måtte jeg file 8mm af det
> ene hjørne af... men ellers passer den fint.

FILE!!!! ????

mvh Anders

Fra : Deaster

Dato : 19-02-02 22:21

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> FILE!!!! ????

Ja, plejer du ikke at gøre det når du sidder foran din computer og er på
nettet?

Fra : Klitgaard

Dato : 20-02-02 01:06

"Deaster" <frankatnasa@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, plejer du ikke at gøre det når du sidder foran din computer og er på
> nettet?

*gnæk*

--
....Klitgaard

Fra : BOM

Dato : 20-02-02 03:14

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

Ja.. med et stykke værktøj som ser ca. sådan her ud:
www.ant-computing.com/img/file.jpg

BOM

Fra : Daniel W Johansen

Dato : 20-02-02 03:44

jeg har også et soltek sl-75kav (btw så er det til salg inde i marked) og
jeg har kørt med en volcano 7 (samme profil) og der drejde jeg den bare
o,ooo2 mile metet til siden og sad den bare..