Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP PhotoSmart C318
Fra : Morten Nielsen

Dato : 18-02-02 22:23

Hej,

Jeg faldt lige over kameraet her (HP PhotoSmart C318), men jeg har
lidt svært ved at finde anmeldelser etc. på de sædvanlige sites.

Er der en grund til dette eller kunne det være et ok køb? Billigste
pris er 1.983 kr.

Erfaringer og evt. links til billeder taget med kameraet ville være
herligt!

Morten
- - - - - -
Ding, DONG, dynamolygte....

Fra : Niels Svendsen

Dato : 19-02-02 00:22

Her er en side med fotos fra sub.
Har set adskillige billeder fra sub.
Der er stor tendens til røde øjne fra alle vinkler, ved brug af blitz i
mørke rum, kommer der uforklarlive pletter på billederne.
Men bedøm selv her(ingen blitz-billeder, men jeg kan sende nogle hvis du
ønsker det).
http://baldersbonet.dk/baldersbo/afd10/fastelavn/index.htm

--
Niels W. Svendsen