går kold i Unral tournament :(
Fra : Night Hawk

Dato : 18-02-02 21:02

er der en speciel patch jeg skal have for at spille unreal tournament, for
den går kold hele tiden efter ca 1 min...

min com en p3 566mhz@850mhz - 396 ram pc133 - geforce 2 mx400

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 18-02-02 21:25

On Mon, 18 Feb 2002 21:01:50 +0100, "Night Hawk" <lean@12move.dk>
wrote:

>er der en speciel patch jeg skal have for at spille unreal tournament, for
>den går kold hele tiden efter ca 1 min...
>
>min com en p3 566mhz@850mhz - 396 ram pc133 - geforce 2 mx400

Nope patch 4.36 og de nyeste drivere til kortet skulle gøre det.

Morten
bowman@NOSPAMstofanet.dk

Fra : MOA

Dato : 18-02-02 21:30

Har du prøvet at køre spillet i safe mode?
Måske din computer bliver for varm? jeg havde på et tidspunkt samme problem,
spillet kørte fint et kort stykke tid, men frøs så fuldstændig (måtte
genstarte computeren for at komme videre). Mit problem var at computeren
blev for varm, så prøv evnt. at tage låget af kabinettet mens du spiller.
Har dit graf. kort blæser? Hvis ikke, så prøv at mærke på køleribberne om
chippen er meget varm, måske problemet er der? Har du en firewall kørende
(hvis det er mens du spiller på nettet), ofte kan det give problemer hvis
ikke firewall'en vil give adgang. Prøv at lukke alle andre programmer der
kører i baggrunden mens du spiller, så kan du udelukke nogle muligheder af
den vej...

Held og lykke

MOA

P.s kan ikke forestille mig at du mangler en patch, hvis du kan spille i 1
min burde du også kunne spille i en time. Men du kan evnt. prøve at patche
til version 436 som er den nyeste patch.

Fra : adrian.M.

Dato : 19-02-02 14:21

Hvis du ikke kan fidne patchen så vil jeg godt sende den til dig hvsi du vil
ahve det.
mvh
adrian denmark
Night Hawk <lean@12move.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:P4dc8.16252$5L3.681433@news010.worldonline.dk...

Fra : Night Hawk

Dato : 19-02-02 17:36

send den, så vil jeg blive glad. min email er lean@12move.dk

Fra : adrian.M.

Dato : 19-02-02 18:23

er sendt den retter såadn set op på alle de bugs (fejl der er i ut)
rigtig god fornøjesle.
hvem ved du støder måske på mig i ut
mvh adrian
Nastypuppet-Dk
Night Hawk <lean@12move.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:N9vc8.519$PE.9163@news000.worldonline.dk...

Fra : adrian.M.

Dato : 19-02-02 18:41

Jeg kan ikke sende den ?.hmm
Nå men du kan så i stedet for hente den her ´på file planet skal du dog
først tilmelde dig. men her er linket . :

http://www.unrealtournament.com/downloads/#patch

du skal downloade der hvord er står Downloade the latest patch det er nemlig
den du skal have fat i.
Med venlig hilsen
adrian.
Nastypuppet-Dk