Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dansk on-line fotohandler
Fra : Kim Østrup

Dato : 25-01-01 13:19

Hej alle

Jeg har netop indkøbt mig en Lowepro SF Toploader 75 AW for kr. 348 +
forsendelse kr. 20 hos http://www.discountfoto.dk/

De lover levering inden en uge - men i mit tilfælde gik de lige en dag over
pga. leveringsproblemer fra Lowepro. Jeg kunne godt ha´ ønsket mig noget
bedre og hurtigere info fra biksen - jeg fik først besked mandag efter at
have mailet til dem både fredag og mandag - de påstod de havde sendt en mail
fredag, men......

Samme taske koster 800 kr. hos TechnikDirekt i Tyskland, så der er tale om
under halv pris hvilket gør sig gældende for ganske mange produkter.

Jeg får hverken rabat eller procenter af overskuddet i biksen, men ville
blot dele mine erfaringer - det er der vel plads til. Man kan kun bestille
og betale over nettet med kreditkort.

Nu overvejer jeg stærkt at kigge nærmere på deres Manfrotto tilbud

Med fotovenlig hilsen

Kim Østrup.

Fra : Fotografering.org

Dato : 25-01-01 13:44

> Jeg har netop indkøbt mig en Lowepro SF Toploader 75 AW for kr. 348 +
> forsendelse kr. 20 hos http://www.discountfoto.dk/

Jeg kan ikke kommentere på priser og levering, men gik ind på siden (for
første gang nogensinde).
Jeg behøvede ikke engang fylde i min indkøbsvogn - der var allerede:

Din bestilling

AM CD FLEX CUBE 15X15CM 31.00 DKK
AM CD FLEX CUBE 15X15CM 31.00 DKK
CANON DM MV100 DIGITAL VIDEO 5000.00 DKK
CANON DM MV100 DIGITAL VIDEO 5000.00 DKK
CANON DM MV100 DIGITAL VIDEO 5000.00 DKK
Online betaling med kort (dk) 20.00 DKK
I alt 15082.00 DKK

Så kan man da hurtigt få langet noget over disken, hvis man på forhånd
fylder kundernes indkøbsvogn.

Mvh:
Finn / Fotografering.org
http://www.fotografering.org/

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 25-01-01 13:53

> [...]
> I alt 15082.00 DKK
>
> Så kan man da hurtigt få langet noget over disken, hvis man på forhånd

Det lyder som om deres udvikler er en amatør.

--
With many Thanks
Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 25-01-01 17:47

"Fotografering.org" <info@fotografering.org> wrote in message

> Så kan man da hurtigt få langet noget over disken, hvis man på forhånd
> fylder kundernes indkøbsvogn.

Du har nok haft en god chance for at fylde lidt ekstra i en anden mands vogn
der ..

mvh Steffen

Fra : Jytte Kvitle

Dato : 26-01-01 12:25

> [...]
> I alt 15082.00 DKK
>
>Så kan man da hurtigt få langet noget over disken, hvis man på forhånd
ja men hovedsiden er følgende http://home.hio.no/~jytte/ og adressen du
referer til er når en begynder at se sig rundt

Med vennlig hilsen
Jytte Kvitle
Høgskolen i Oslo (HiO)
e-mail jobb : Jytte.Kvitle@su.hio.no
tlf + 47 22453720
fax +47 22453745
http://home.hio.no/~jytte/
e-mail privat: jytte@kvitle.net

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 25-01-01 13:47

Jeg har ligeledes haft kigget på discountfotos gode priser, men har endnu
ikke købt noget, men måske var det værd at overveje. Jeg så blandt andet at
de solgte B&W UV filtre til 148,- kr. De havde ikke 58mm som jeg skulle
bruge, så jeg skrev til dem og de lagde det ind - se det er jo service..

Jeg må også hellere understrege at jeg ikke har noget forhold til
discountfoto..

Kenneth

Fra : Georg Tranholm

Dato : 25-01-01 16:38

"Kim Østrup" skriver:

> [...]
>
> Samme taske koster 800 kr. hos TechnikDirekt i Tyskland, så der er tale om
> under halv pris hvilket gør sig gældende for ganske mange produkter.

Suk - Jeg bestilte samme model hos TechnikDirekt for nøjagtig en måned
siden, den er stadig i restordre og forventes først leveret om 1-2 uger.
Kan man mon annullere sådan en bestilling?

Mvh. Georg Tranholm.

Fra : Søren Straszek

Dato : 27-01-01 17:58

Kim Østrup <FILTERkim.gitte@bigfoot.com> wrote:

> [...]
> og betale over nettet med kreditkort.
>
> Nu overvejer jeg stærkt at kigge nærmere på deres Manfrotto tilbud

Jeg har netop købt en Lowe Pro Reporter 500 AW taske hos dem til 549 kr.
Selv samme taske koster 1399 kr hos min lokale afdeling af Phototeam.
mere interessant bliver det da jeg modtager tasken; den er afsendt af
Phototeam og kvitteringen er udskrevet af samme Phototeam afdeling som i
deres butik tager 1399 kr. for tasken. Dvs. at jeg har sparet 850 kr på
at få tasken leveret af Phototeam i stedet for at købe den i deres
butik. Smart.

Søren