Vanilla Sky - den er dælme m
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 18-02-02 19:54

Jeg så Vanilla Sky i går og jeg anede intet om hvad den handlede om, men
jeg må nok erkende at jeg var paf - jeg synes slet ikke om den.

Måske har jeg slet ikke forstået den ?

--
Med venlig hilsen Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 18-02-02 20:00

> Jeg så Vanilla Sky i går og jeg anede intet om hvad den handlede om, men
> jeg må nok erkende at jeg var paf - jeg synes slet ikke om den.
>
> Måske har jeg slet ikke forstået den ?

Den er speciel. Det er jo en SF-film, fandt jeg ud af.

Mark

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 18-02-02 21:50

"Mark Thomas Gazel" <mark@nospamgazel.dk> wrote in message

> Den er speciel. Det er jo en SF-film, fandt jeg ud af.

Hvad har det med sagen at gøre?

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 19-02-02 12:03

> Hvad har det med sagen at gøre?

Ret meget, hvis man forventer noget andet.

Mark
His ass is so tight, when he farts only dogs can hear it.
Lenny Nero "Strange Days"

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 19-02-02 17:41

> Ret meget, hvis man forventer noget andet.

Hvem er "man", hvad forventer "man" og hvad er det lige ved SF-film der gør
at man skulle få noget andet end hvad "man" forventede?????

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 19-02-02 19:20

> Hvem er "man", hvad forventer "man" og hvad er det lige ved SF-film der
gør
> at man skulle få noget andet end hvad "man" forventede?????

Ikke noget. Hvad er det, der er så svært at forstå?

*Jeg* blev overrasket over filmens udvikling til noget SF-agtigt.

Det havde jeg ikke regnet med. Det overraksede mig. End of story.

Med venlig hilsen

Mark

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 19-02-02 20:29

> [...]
>
> *Jeg* blev overrasket over filmens udvikling til noget SF-agtigt.
>
> Det havde jeg ikke regnet med. Det overraksede mig. End of story.

Øøh, taler vi her Science Fiction? Af en eller anden grund troede jeg du
mente selskabet, SF-film - det var derfor jeg blev lidt mystificeret...
Undskyld forplumringen

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-02-02 20:56

On Tue, 19 Feb 2002 20:28:36 +0100, "Mikkel Selsøe Sørensen"
<selsoe@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>
>Øøh, taler vi her Science Fiction? Af en eller anden grund troede jeg du
>mente selskabet, SF-film - det var derfor jeg blev lidt mystificeret...

Det havde jeg gennemskuet at du havde misforstået.
Men det var sjovt at læse med

Morten
bowman@NOSPAMstofanet.dk

Fra : Per Kristensen

Dato : 20-02-02 08:36

"Mikkel Selsøe Sørensen" <selsoe@vip.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
>
> Øøh, taler vi her Science Fiction? Af en eller anden grund troede jeg du
> mente selskabet, SF-film - det var derfor jeg blev lidt mystificeret...

LOL!! Jeg troede da også han mente selskabet SF-Film. Det var jo trods alt
det han skrev.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-02-02 14:32

> LOL!! Jeg troede da også han mente selskabet SF-Film. Det var jo trods alt
> det han skrev.

Come nu on mand. SF=Science Fiction. Hvorfor skule jeg blande
SF-film ind i den sag.

Fra : Per Kristensen

Dato : 21-02-02 09:48

> Come nu on mand. SF=Science Fiction. Hvorfor skule jeg blande
> SF-film ind i den sag.

Ja det var jo altså også det vi undrede os over ikke. Os som har lidt med
filmselskaberne at gøre tror jo at SF Film betyder SF Film.

Fra : Per Kristensen

Dato : 19-02-02 08:31

> Den er speciel. Det er jo en SF-film, fandt jeg ud af.
>
> Mark

Nååååeh er det en SF-Film udgivelse, ja det forklarer jo det hele! smock.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 19-02-02 12:04

> Nååååeh er det en SF-Film udgivelse, ja det forklarer jo det hele! smock.

Øh.

--
Mark Thomas Gazel
I've been looking for af savior in these dirty streets

Fra : Wolfgang

Dato : 19-02-02 13:42

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> wrote in message

> Nååååeh er det en SF-Film udgivelse, ja det forklarer jo det hele! smock.

Jeg må vide det: hvad betyder "smock"? Eller skulle det have været
"schmuck"?

/w

Fra : Per Kristensen

Dato : 20-02-02 08:39

"Wolfgang" <wolfgang@nowhere.nonet> wrote in message
> [...]
smock.

> Jeg må vide det: hvad betyder "smock"? Eller skulle det have været

Nej der skulle have stået [golfclap]

Fra : Wolfgang

Dato : 20-02-02 11:18

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> wrote in message news:3c735289$0$204

> Nej der skulle have stået [golfclap]

Tak. Det er altid lærerigt, når folk har så stort et ordforråd.

/w

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 18-02-02 21:20

On Mon, 18 Feb 2002 19:53:34 +0100, jesper@gylling.net (Jesper Haaber
Gylling) wrote:

>Jeg så Vanilla Sky i går og jeg anede intet om hvad den handlede om, men
>jeg må nok erkende at jeg var paf - jeg synes slet ikke om den.
>
>Måske har jeg slet ikke forstået den ?

Det er en remake af 'Abre los ojos' og ligger sig tæt op af denne.
Min meget korte fortolkning er, at man ikke kan løbe fra sin skæbne,
at det man gør i livet har/får konsekvenser.

Morten
bowman@NOSPAMstofanet.dk

Fra : damn

Dato : 18-02-02 21:54

så skal man jo bare lade være med at gøre noget!!

Fra : Jacob Jensen

Dato : 18-02-02 22:17

hvordan gør man det?

Fra : damn

Dato : 18-02-02 23:30

Man planter bare sin røv i en sofa og glor ud i luften, det har jeg gjort i
mange år det kan dælme anbefales.

Fra : Lene Nielsen

Dato : 19-02-02 09:31

damn <fedevaps@yahoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:mgfc8.1476$z7.385815@news000.worldonline.dk...
> Man planter bare sin røv i en sofa og glor ud i luften, det har jeg gjort
> mange år det kan dælme anbefales.

Det har også konsekvenser. Man sidder og bliver tyk og fed og dum og får
hjerteproblemer og andre ubehagelige ting.
En farlig Cameron Diaz må da være at foretrække for jer fyre......

Lene

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-02-02 13:55

On Mon, 18 Feb 2002 23:30:11 +0100, "damn" <fedevaps@yahoo.dk> wrote:

>Man planter bare sin røv i en sofa og glor ud i luften, det har jeg gjort i
>mange år det kan dælme anbefales.

Det er jp altså også at gøre noget

Morten
bowman@NOSPAMstofanet.dk

Fra : Per Kristensen

Dato : 19-02-02 08:30

"Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> wrote in message
> Jeg så Vanilla Sky i går og jeg anede intet om hvad den handlede om, men
> jeg må nok erkende at jeg var paf - jeg synes slet ikke om den.

> [...]

Eh hvad er det der skulle være så svært at forstå? Jeg syntes da det hele
giver fint mening til slut

Fra : Jesper Winding

Dato : 19-02-02 09:08

Ja jeg kan heller ikke lig se problemet, jeg begynder at tro at jeg er en af
de eneste der syntes filmen var fed!

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-02-02 14:01

On Tue, 19 Feb 2002 09:08:28 +0100, "Jesper Winding"
<jesperw@tdcadsl.dk> wrote:

>Ja jeg kan heller ikke lig se problemet, jeg begynder at tro at jeg er en af
>de eneste der syntes filmen var fed!

Nej det er en ok film, men ikke så god som den spanske.
4 stjerner vil jeg sige.

Iøvrigt er Cruise medproducer på The Others også af Amenabar. Og med
Kidman i hovedrollen.

Morten
bowman@NOSPAMstofanet.dk

Fra : Per Kristensen

Dato : 20-02-02 08:40

> Iøvrigt er Cruise medproducer på The Others også af Amenabar. Og med
> Kidman i hovedrollen.
>
> Morten

Ja og?

Fra : Tommy Nielsen