Halvt nat
Fra : Kaspar Pedersen

Dato : 18-02-02 19:32

Hej NG
Jeg vil gerne spørge om det er muligt at have sådan en slags halvt nat eller
hvordan man skal sige det hehe.
Problemet er at jeg har fire ip adresser og fem computere hvor to af dem
kører forskellige servere, lige nu køre jeg med NAT men det giver jo nogle
problemer med de to computere med server programmer når de skal bruge
de samme porte.
Er det muligt at tildele nogle af mine lokale computer en extern ip altså
ikke en nat én, og hvordan skal jeg så indstille min router, det er en
Zyxell Prestige 100L isdn router.
Jeg vil være glad hvis jeg bare vidste om det var muligt :)
På forhånd tak Kaspar P.