Nord west 24
Fra : Poul Mortensen

Dato : 18-02-02 18:58

hej gruppe.
Jeg er lige blevet ejer af Nord west 24 (sejl båd ) og vil gerne hører om
gode og dårlige ting ved denne båd type eller hvis der er nogen der kender
en "site" hvor jeg kan læse om den.

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-02 15:32

> Jeg er lige blevet ejer af Nord west 24 (sejl båd ) og vil gerne hører om
> gode og dårlige ting ved denne båd type eller hvis der er nogen der kender
> en "site" hvor jeg kan læse om den.

Tillykke - rigtig dejlig og pæn sejlbåd...
Ønsker mig selv sådan en - en dag...

Mvh
Allan Rasmussen

Fra : LARS BENDIXEN

Dato : 21-02-02 22:58

Hej Poul,
Jeg ved ikke om det er dig, jeg allerede har mailet med, men jeg ejer en
NordWest 24 (Nr 28).
Jeg har haft den i et år.
Jeg har en del utætheder over vandlinien, f. eks under fenderlisten, diverse
gennemføringer i dæk og ruftag. Ellers er jeg meget glad for mit lille skib.
Jeg har den liggende i Lundeborg på Fyn.
Desværre har jeg ikke fundet noget site, som omhandler NW 24.

Hilsen
Lars Bendixen
Poul Mortensen <totmosegaard@1031.inord.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:_hbc8.1233$z7.373188@news000.worldonline.dk...