Ericsson T29
Fra : Ross

Dato : 18-02-02 17:40

Hej

Jeg tænker på at købe en Ericsson T29. Jeg vil derfor godt vide, hvilke erfaringer andre har med den.

Hvor god er holdbarheden på klappen?
Hvor læselig er displayet ved modtagelse af SMS ?
Er det let nok at taste nummer/SMS på de små taster ?

vh
Ross

Fra : Bill

Dato : 18-02-02 21:28

"Ross" <jsle@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg tænker på at købe en Ericsson T29. Jeg vil derfor godt vide, hvilke
erfaringer andre har med den.

> Hvor god er holdbarheden på klappen?
Har haft en T28 som har fungeret upåklageligt i 2 år.

> Hvor læselig er displayet ved modtagelse af SMS ?
Ingen problemer.
> Er det let nok at taste nummer/SMS på de små taster ?
Det er svært de første dage derefter går det både hurtig og let.

P.S. T29 kan varmt anbefales men!!! Overvej en T39 i stedet den kan ALT.

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 18-02-02 21:55

Bill wrote:

> P.S. T29 kan varmt anbefales men!!! Overvej en T39 i stedet den kan ALT.

Apropos T39.

T39 ser rigtig lækker ud. Men jeg overvejer også T68. De kan ca det
samme (GPRS, bluetooth, triband). Ellers skulle det være Nokia 6310, men
den er næsten 13 cm lang, og det synes jeg er for meget. Motorolas V60+
er lækker men har ikke bluetooth.

Andre jeg burde kigge på? Hvad bør jeg vælge...?

-- Ole

Fra : Bill

Dato : 18-02-02 22:24

Du skal efter min mening vælge T39. Eneste lille indvending er T9 som ikke
er særlig hurtig.
T68 er såvidt jeg ved kun dualband.
T39 har suverene funktioner som alle er let tilgængelige.
T39 klarer sig i test bedre end andre telefoner hvad angår modstandevne for
fugt.
Bill

Fra : Rune Manscher

Dato : 19-02-02 11:47

"Bill" <sendmig@hotmail.com> wrote in message
[klip]

> T68 er såvidt jeg ved kun dualband.

T68 er tri-band.

*Rune

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 19-02-02 22:35

Bill wrote:
> Du skal efter min mening vælge T39. Eneste lille indvending er T9 som ikke
> er særlig hurtig.

Men T39 er fra sommeren 2001. Kan den virkelig være state-of-the-art endnu?
Jeg vil jo nødig købe den nu, og så kommer der noget federe om 14 dage...

Selvfølgelig kommer der hele tiden noget nyere og bedre, men der må gerne
gå et halvt år efter jeg har købt min telefon, før det sker

/Ole