Hurtig 80´er quizzzz
Fra : Rhythm

Dato : 18-02-02 17:37

Nu da han er taget på ferie snupper vi en hurtig 80´er quiz:

1. Jeder war ein groser krieger, Hielten sich für Captain Kirk, Es gab ein
grosses feurwerk.

2. What you gonna do tommorow if you wanne be my star ? Look the rainbow at
the mountain.

3. I am waiting for you baby it´s time for show and tell , a prisoner of
this capture, im under your
spell.

4. Now i know i got to run away. Iw´e got to get away. You don´t realy wan´t
anny more from me to make things right , you need some one to hold you
tight.

5. I feel so extraordanary, something´s got a hold on me, i get this feeling
im in motion a surden
sence of liberty.

Slutter imorgen Tirsdag kl 18

Mvh
Rhythm

Fra : Kasper Aae

Dato : 18-02-02 18:28

On Mon, 18 Feb 2002 17:37:14 +0100, "Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk>
wrote:

>4. Now i know i got to run away. Iw´e got to get away. You don´t realy wan´t
>anny more from me to make things right , you need some one to hold you
>tight.

Tainted Love. Kan ikke huske af hvem.

>5. I feel so extraordanary, something´s got a hold on me, i get this feeling
>im in motion a surden
>sence of liberty.

New Order - True Faith.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Mogens

Dato : 18-02-02 20:30

"Kasper Aae" <nospam@for.me> skrev i en meddelelse

> Tainted Love. Kan ikke huske af hvem.

Soft Cell.

/Mogens

Fra : Morten Holberg

Dato : 18-02-02 20:42

Mogens <mogens_72@yahoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:iHcc8.162$021.5903@news.get2net.dk...

> "Kasper Aae" <nospam@for.me> skrev i en meddelelse

> wan´t

> Soft Cell.

Jepper. Jeg tog fejl.
Sorry for de tre andre posts, men outlook løb løbsk...

--
Morten Holberg

- In an interstellar burst im back to save the universe!!!

Fra : Mogens

Dato : 18-02-02 22:12

"Morten Holberg" <morten.holberg@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Mogens <mogens_72@yahoo.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:iHcc8.162$021.5903@news.get2net.dk...

> Jepper. Jeg tog fejl.
> Sorry for de tre andre posts, men outlook løb løbsk...

Og Soft Cell er faktisk kommet med en CD fyldt med en masse gode maxi
remixes. Bl.a. flere versioner af "Tainted Love".

Fra : Morten Holberg

Dato : 18-02-02 20:32

Kasper Aae <nospam@for.me> skrev i en
nyhedsmeddelelse:0ae27uo35eqjq6kjhv822u0na0e0buns1t@4ax.com...

> Tainted Love. Kan ikke huske af hvem.

Duran Duran

Fra : Morten Holberg

Dato : 18-02-02 20:39

Fra : Morten Holberg

Dato : 18-02-02 20:39

Fra : Renegade

Dato : 18-02-02 19:22

Rhythm <hjemstedet@SLETyahoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a4rah0$ode$1@news.cybercity.dk...
> Nu da han er taget på ferie snupper vi en hurtig 80´er quiz:
>
> 1. Jeder war ein groser krieger, Hielten sich für Captain Kirk, Es gab ein
> grosses feurwerk.

Nena : 99 Luftballons

Fra : Carl Drud

Dato : 18-02-02 20:42

"Morten Holberg" <morten.holberg@get2net.dk> wrote:

> Duran Duran

Er det ikke Soft Cell?

--
Carl

Fra : bonfils

Dato : 18-02-02 22:31

"Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Nu da han er taget på ferie snupper vi en hurtig 80´er quiz:

(Hvem?)

> 1. Jeder war ein groser krieger, Hielten sich für Captain Kirk, Es gab ein
> grosses feurwerk.

Nena: 99 Luftballons

> [...]
wan´t
> anny more from me to make things right , you need some one to hold you

Soft Cell: Tainted Love
(Hvis det ska' være 80er, men det er jo sådan set et kopinr.)

New Order: True Faith

--
bonfils
http://bonfils.com

Fra : Rhythm

Dato : 18-02-02 23:04

"bonfils" <mail@bonfils.your.underwear.com> skrev i en meddelelse
> "Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk> skrev i en meddelelse
>
> (Hvem?)

Så tråden: 80´er quiz....I må vente en uge
startet af Torben

Mvh
Rhythm

Fra : Rhythm

Dato : 19-02-02 17:59

> [...]
> tight.
>
> 5. I feel so extraordanary, something´s got a hold on me, i get this

Godt nok er klokken ikke 18 endu , men what the heck:
1. Nena - 99 Luftballons
2. Scotch - Take me up
3. The Flirts - Passion
4 Soft Cell - Tainted love
5. New Order - True faith.

Kan godt se at i ikke kender så meget til Italo. Men jeg tror at Mark Almond
ville græde hvis han så at nogen kaldte hans gamle gruppe Soft Cell for
Duran Duran

Mvh
Rhythm