SOYO KV7 DRAGON PLUS er det godt?
Fra : Anders Thorup

Dato : 18-02-02 13:41

Jeg overvejer kraftigt at købe SOYO KV7 DRAGON PLUS og så smide en XP1700
samt 256Mb TwinMos DDR-ram i den.

Jeg vil høre hvad folks erfaringer er med især bundkortet, men også gerne
hvis der er nogen kommentarer til rammen(Fabrikat).

MVH
Anders Thorup

"A bird without wings can't fly!"

Fra : Carina & Thomas

Dato : 19-02-02 11:45

Hej!

Jeg har et dragon + med xp 1800@2000 og kingston ram - køre meget stabilt

Mvh Thomas

Fra : The Bean

Dato : 19-02-02 12:03

Jeg har et bundkort af nedenstående type.
Jeg må sige at det er det bedste bundkort jeg nogensinde har haft fat i. Jeg
havde overhovedet ingen problemer med at installere noget som helst, og det
hele virkede første gang. Desuden kører det bare super stabilt, men jeg vil
anbefale 256 Mb ram mere hvis du skal køre windows XP.
Den kan dog sagtens køre med 256 Mb, men du får bedre ydelse med 512 Mb
ialt.

MVH.
Benny Frandsen

Fra : Anders Thorup

Dato : 19-02-02 15:19

"The Bean" <the-bean@b2mail.dk> wrote in message
> [...]
> anbefale 256 Mb ram mere hvis du skal køre windows XP.
> Den kan dog sagtens køre med 256 Mb, men du får bedre ydelse med 512 Mb

Det er jeg glad for at høre, jeg ved godt at jeg burde have yderligere 256Mb
ram, I mit nuværende system har jeg 640Mb PC133 ram (512+128).
Jeg har også planer om at putte yderligere 256Mb ram i, men økonomien skal
også lige kunne holde til det

MVH
Anders Thorup

Fra : comdiablo

Dato : 21-02-02 14:38

"Anders Thorup" <Daffy@it.dk> wrote in message news:<a4qsq2$2un8$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>
> Jeg vil høre hvad folks erfaringer er med især bundkortet, men også gerne
> hvis der er nogen kommentarer til rammen(Fabrikat).

Mit første Soyo Dragon var defekt, det andet fungerede ikke optimalt,
indtil jeg fandt ud af at mit billige GeForce3 kort (Palit Daytona)
ikke kører stabilt med Soyo samt MSI bundkort...
Investerede i et godt grafikkort (Creative) og har siden kørt ultra
stabilt, og med det ny kort gav det mig 1000 ekstra points i
3DMark2001se.
Fedt bundkort - bare ikke med Palit Daytona.

Mvh CD