Soltek SL-75DRV4 problemer
Fra : Svend Tveskæg

Dato : 18-02-02 13:33

Hi Boyz

Hvorfor kan jeg ikke se hastigheden på de blæsere jeg har monteret.

Jeg har en Silent Viking siddende på FAN1 stikket.

Den ekstra blæser på min Enermax PSU sidder på FAN3 stikket.

Begge blæsere viste hastigheder på mit gamle Asus A7A266.

Jeg kan se i bios'en at systemet registrerer at der sidder blæsere på
FAN1 og FAN3 stikket da begge stik er at finde under
SMART DOC ANTI BURN SHEILD men blæserhastigheden står
på et solidt 0 rpm

En anden ireterrende ting er at når jeg tænder på stikkontakten og
tænder for maskinen på powerknappen så booter den fint op. Afslutter
jeg så windows og lukker maskinen ned, uden at slukke for
stikkontakten, kan den ikke finde keyboardet når jeg igen tænder på
powerknappen.

Jeg er først nød til at slukke på stikkontakten, vente 15 sekunder og
så tænde igen. Så finder den atter keyboardet.

Bundkortet var allerede flashet med det seneste Bios K4 da jeg købte
det.

Nogen der har en ide til hvad det kan skyldes.

/*Svend