Aflytte Telmore/TDC voicemail...
Fra : Keld Rosenberg

Dato : 18-02-02 13:22

Hej Ng...

Kan jeg aflytte en Telmore voicemail fra en "fremmed" telefon ?

Kan jeg viderestille min hjemmetelefon til en Telmore voicemailbox ?

Mvh Keld

Fra : Claus Rolsted

Dato : 18-02-02 19:26

"Keld Rosenberg" <keld.rosenberg@bigfood.com> skrev i en meddelelse

> Kan jeg aflytte en Telmore voicemail fra en "fremmed" telefon ?

Jeps, du skal bare indtaste din telefonsvarerkode. Se www.telmore.dk for
mere info.

> Kan jeg viderestille min hjemmetelefon til en Telmore voicemailbox ?

Nej, men hvis du har mulighed for at viderestille din hjemmetelefon, kan du
jo altid stille den videre til dit mobil-nummer. Derved får du
fastnet-opkaldet - alternativt går det videre til din Telmore-telefonsvarer,
hvis du ikke svarer.

Claus Rolsted

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 18-02-02 20:02

"Claus Rolsted" <rolsted@worldonline.dkNOSPAM> skrev

> Nej

Jo da, det har jeg ofte gjort. Hvis dit mobilnr. er f.eks. 2972XXXX, så ligger
din telefonsvarer på nummeret 2973XXXX. Dette nummer kan du så viderestille
direkte til. Det fungerer i hvert fald fint herfra

Erland

Fra : Fischer

Dato : 18-02-02 21:02

> Jo da, det har jeg ofte gjort. Hvis dit mobilnr. er f.eks. 2972XXXX, så
> ligger din telefonsvarer på nummeret 2973XXXX. Dette nummer kan du
> så viderestille direkte til. Det fungerer i hvert fald fint herfra

Det er en forkert konklusion baseret på gamle oplysninger.

Det er korrekt, at det engang var sådan for TDC mobilnumre, men sådan er det
ikke længere. Alle numre har nu telefonsvarer på nr. 23232323.

*Fischer

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 18-02-02 21:15

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i

> Det er korrekt, at det engang var sådan for TDC mobilnumre, men sådan er det
> ikke længere. Alle numre har nu telefonsvarer på nr. 23232323.

Det var jeg ikke klar over - beklager vildledningen. Min telefonsvarer hos Telmore
fungerer på den beskrevne måde, men det er åbenbart ikke tilfældet for alle.

Erland

Fra : Claus Rolsted

Dato : 18-02-02 22:53

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
det
> ikke længere. Alle numre har nu telefonsvarer på nr. 23232323.

Jeps, mit telefonsvarernr er nemlig 4x23.
Desuden ville jeg nok løbe ind i nogle problemer med Erlands formel, idet
jeg har et nummerporteret Sonofon-nummer (4072xxxx).

Claus Rolsted

Fra : John R. Jensen

Dato : 19-02-02 00:38

> Jeps, mit telefonsvarernr er nemlig 4x23.
> Desuden ville jeg nok løbe ind i nogle problemer med Erlands formel, idet
> jeg har et nummerporteret Sonofon-nummer (4072xxxx).

Hmm, lyder spændene, hvem er Erland og hvad siger hans formel ?

Mvh John Jensen

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 19-02-02 12:58

"John R. Jensen" <xylo313@hotmail.com> skrev

> Hmm, lyder spændene, hvem er Erland og hvad siger hans
> formel ?

Tja, hvem mon...?

På 'gamle' Telmore-numre gælder, at hvis du f.eks. har nr.
2972XXXX, så ligger din telefonsvarer på 2973XXXX (altså
samme nummer bortset fra at der lægges 1 til på 4. ciffer)
- men det er åbenbart ændret på de 'nye' numre, så man i
stedet skal ringe på 23232323. Jeg troede, at det 'gamle'
system gjaldt for alle, men det gør det ikke (det virker dog fint
herfra stadigvæk).

Erland

Fra : Fischer

Dato : 19-02-02 13:29

> Kan jeg aflytte en Telmore voicemail fra en "fremmed" telefon ?

Ja.

Hvis din telefonsvarer har nummer 23232323 så se her:
http://www.telmore.dk/personlig/html/niv4-1f2.html

Hvis den har et andet nummer så se her:
http://www.telmore.dk/personlig/html/niv4-1f.html

*Fischer