Taletidskort i Sverige?
Fra : Allan Jensen

Dato : 18-02-02 12:11

Jeg er i øjeblikket i Sverige og ville egentlig gerne have et svensk
taletidskort, så jeg ikke behøver betale for at folk ringer til mig!

Nogle her der kender til den billigste måde at gøre det på?

Og måske, hvad hedder et taletidskort på svensk!!?

-Allan

Fra : Fischer

Dato : 18-02-02 12:52

> [...]
> Nogle her der kender til den billigste måde at gøre det på?
> Og måske, hvad hedder et taletidskort på svensk!!?

Telia's taletidskort hedder 'REFILL'.
Det ser ikke ud til at Tele2 har taletid?
Mere kan jeg ikke finde her fra en PC, men der er sikkert nogen der har
erfaringer fra det virkelige liv.

*Fischer

Fra : S. Mckinley

Dato : 18-02-02 17:28

Et taletidskort hedder et telekort, og kan bruges i deres telefonbokse(der
er læ for vind og regn og det er billigt).
Jeg tvivler på at du kan få et kort til at smide i telefonen hvis du skal
ringe til udlandet(DK).

vh Jens

Fra : Fischer

Dato : 18-02-02 21:08

> Jeg tvivler på at du kan få et kort til at smide i telefonen hvis du
> skal ringe til udlandet(DK).

Hvorfor ikke?
Det kan du da i Danmark.

*Fischer

Fra : apollo14

Dato : 18-02-02 19:12

Allan Jensen wrote in dk.teknik.telefoni.mobil at 18 feb 2002

> [...]
>
> Nogle her der kender til den billigste måde at gøre det på?
>
> Og måske, hvad hedder et taletidskort på svensk!!?

se mere her på linket, taletidskort i flere varianter som vi kender det
fra lille kolde/våde Danmark http://www.alltitele.se/

Fra : Fischer

Dato : 18-02-02 21:11

> se mere her på linket, taletidskort i flere varianter som vi kender det
> fra lille kolde/våde Danmark http://www.alltitele.se/

Fint link!

Det er åbenbart dyrt at komme i gang med taletid i Sverige. Det koster 350,-
Skr. for en startpakke inkl. 250,- Skr. taletid.
Og til Telia Refill skal man mindst fylde 250,- Skr. ad gangen.
Vi er lidt bedre vant herhjemme.

*Fischer

Fra : Jens Nygaard

Dato : 20-02-02 19:34

Passer ikke... du kan få en telia startpakke for 100 kr..
Og man kan sagtens ringe til Danmark....

Hilsen Dansker Bosat i sverige....

Fra : Fischer

Dato : 21-02-02 07:10

> Passer ikke... du kan få en telia startpakke for 100 kr..

Fint nok.
Der står ikke noget på Telia.se, så jeg havde kun http://www.alltitele.se/
at holde mig til.

*Fischer