Rally spil
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 18-02-02 10:47

Hej alle

Jeg har lige fået en demo af eRacer og det gav mig blod på tanden til at
købe et rally spil.

Hvad skal vi satse på?

Hardware : det nyeste

Rab

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 18-02-02 13:14

Rabbit_HGC wrote:

> Hej alle
>
> Jeg har lige fået en demo af eRacer og det gav mig blod på tanden til at
> købe et rally spil.
>
> Hvad skal vi satse på?

CMR2 eller vent evt. på CMR3 der kommer forår/sommer (forhåbentlig).

> Hardware : det nyeste

Det får du brug for

Mvh

Bruno

Fra : Hagman

Dato : 18-02-02 14:13

Et sjovt spil, er Death Rally.
Det er gammelt, og graffikken er skod, men HOLD K**** hvoer er det sjovt :)

Men, det er nok ikke lige den slags du vil ha :).

Jeg kan anbefale Need For Speed 5.
Har spillet installeret, men spiller det aldrig, da jeg ikke er til bilspil.
Men hvis jeg var, ville jeg sikkert synes der er et kanont fedt bilspil :)

Håber det hjalp :)

Med venlig hilsen,
Hagman.

Fra : Jens Jensen

Dato : 18-02-02 15:31

Helt klart Rally Throphy. Efter de er kommet med en Patch er det bare et
lækkert spil.
Læs mere her: http://rally.jowood.com/rally-e/index.php

Det er svært og udfordrende men absolu pengene værd.

/Jens.

Fra : Dennis Jensen

Dato : 18-02-02 18:00

Toca 2
Det er også et ok bud!

--
Dennis Jensen

Icq: 83568710

Fra : Hmm

Dato : 18-02-02 19:19

Hvad med RallyMaster der er en dels om kører det på nettet kig lidt her
62.243.100.171 under Race Simm

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 19-02-02 10:40

Tak til alle for Jeres svar.

Jeg kigger på dem.

Rab

Fra : Uffe Bilde

Dato : 22-02-02 01:23

> Toca 2
> Det er også et ok bud!
Der er bare ikke meget Rally over TOCA 2. Da det er det samme som DTC i
Danmark. Altså et banespil. Men du har ret det er et ret fedt spil. Det er
forøvrigt ude i "Nice-price" til ca. 100,-

Men et andet rally spil kunne være Rally Championship Xtreme. Det er heller
ikke nemt.

Skal du have et bud til et andet banespil. Kan jeg anbefale dig STCC 2. Det
er kanon online.

Jeg selv går spændt og venter på om V8 Challenge bliver udgivet i Danmark.
Det ser ret spændende ud efter min mening.