Zoolander
Fra : Per Kristensen

Dato : 18-02-02 10:48

Ben Stiller har selv instrueret denne sjove film om mandlige supermodeller.
Ok morsom, og så har den et hav af kendte camoes.

Fra : nikolaj borg

Dato : 18-02-02 11:00

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> wrote in message
> Ok morsom, og så har den et hav af kendte camoes.

Hæhæ, ja, ukendte cameos havde været noget trælst noget :)

/Nikolaj

Fra : Rasmus

Dato : 18-02-02 14:16

Uden sammenligning - den sjoveste film jeg har set i år!
--
(c:
Rasmus

Fra : Zeki

Dato : 18-02-02 15:27

Uden sammenligning - den dårligste film jeg har set i år.
Ben Stiller som supermodel? Yeah, right!

Zeki

Fra : Rasmus

Dato : 18-02-02 15:32

"Zeki" <zeki@NOSPAMimage.dk> skrev i en meddelelse
> Uden sammenligning - den dårligste film jeg har set i år.
> Ben Stiller som supermodel? Yeah, right!

Det er vel for fa'en det der er joke'en ?!?

--
(c:
Rasmus

Fra : Zeki

Dato : 18-02-02 16:25

> Det er vel for fa'en det der er joke'en ?!?

Sikkert, men jeg grinte ikke på noget tidspunkt.

Zeki

Fra : Rasmus

Dato : 18-02-02 17:17

> Sikkert, men jeg grinte ikke på noget tidspunkt.
>
> Zeki

Hvilke gode komedier har du så set i år ?

--
(c:
Rasmus

Fra : Zeki

Dato : 18-02-02 17:22

> Hvilke gode komedier har du så set i år ?

Jeg har lige givet 'Rat Race' hele fem stjerner i min anmeldelse af den på
geekculture.dk - den er sjov. Så er 'Monsters Inc' også alle tiders, selvom
jeg ikke ved om man kan klassificere den som en komedie, men sjov er den.

Zeki

Fra : Rasmus

Dato : 18-02-02 17:39

> [...]
selvom
> jeg ikke ved om man kan klassificere den som en komedie, men sjov er den.

Monsters Inc. er absolut OK, men Rat Race ?! Der var godt nok langt mellem
grinene, med mndre man synes at Rowan Atkinson i Mr. Bean-dødvande stadig er
lige så sjovt som i starten af halvfemserne. Whoopie Goldberg er omtrent
lige så sjov som Martin Lawrence og umiddelbart synes jeg kun det var Jon
Lovitz der til dels reddede filmen.

Hansel er den perfekte personificering af mange modeller som f.eks. Oliver
Bjerrehus med hans selvoptagethed, dyrkelse af ekstremsport og selvfølgelig
daglige hashrygning. Ben Stillers tragikomiske karakter er så forbandet
kikset og uskyldig at man ikke kan lade være med at grine ad ham men
samtidig føle med den lille idiot (c: For ikke at nævne Will Farrel som
altid er en succeshistorie (se bare Jay & Silent Bob)...

--
(c:
Rasmus

Fra : Zeki

Dato : 18-02-02 17:43

>Ben Stillers tragikomiske karakter er så forbandet
> kikset og uskyldig at man ikke kan lade være med at grine ad ham men
> samtidig føle med den lille idiot

Tjae, jeg foretrækker nu Jerry Zucker's screwball-humor i 'Rat Race',
fremfor "tragikomiske karakterer." Men smag og behag...

Zeki

Fra : Per Kristensen

Dato : 19-02-02 08:35

"Zeki" <zeki@NOSPAMimage.dk> wrote in message

> [...]
selvom
> jeg ikke ved om man kan klassificere den som en komedie, men sjov er den.

Enig i at Rat Race er kanon sjov. Flere gange grinte vi tårer da vi så den.
Monsters Inc. var skuffende og lidt for barnlig.

Fra : Lise

Dato : 18-02-02 22:19

Zeki <zeki@NOSPAMimage.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:%d8c8.15972$5L3.665226@news010.worldonline.dk...
> Uden sammenligning - den dårligste film jeg har set i år.
> Ben Stiller som supermodel? Yeah, right!
>
> Zeki

Yeah! Right! Han er da en sprød sag...

Fra : Zeki

Dato : 18-02-02 23:18

> Yeah! Right! Han er da en sprød sag...

En 165 cm sprød sag, that is?

Zeki

Fra : Lise

Dato : 18-02-02 23:51

Zeki <zeki@NOSPAMimage.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:L5fc8.1463$z7.385578@news000.worldonline.dk...

> En 165 cm sprød sag, that is?

Shit, er han så lille?
hm...I still definately would...

Fra : David Schjelde

Dato : 20-02-02 13:24

> En 165 cm sprød sag, that is?

Lyder som en reklame for pølsevognens kæmpe hotdog.

David

Fra : Robert Eriksen

Dato : 20-02-02 15:09

David Schjelde wrote:

> "Zeki" <zeki@NOSPAMimage.dk> skrev i en meddelelse

> Lyder som en reklame for pølsevognens kæmpe hotdog.

Lyder også lidt som om det er den del af hans anatomi Lise interesserer
sig for ;)

/Robert

Fra : Lise

Dato : 20-02-02 17:30

Robert Eriksen <roe@adr.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3C73AE02.4000503@adr.dk...

> Lyder også lidt som om det er den del af hans anatomi Lise interesserer
> sig for ;)

Hør hov, unge mand

Fra : Tenzel Kim

Dato : 18-02-02 23:23

Zeki wrote:

> Uden sammenligning - den dårligste film jeg har set i år.

Helt enig. Sikke da en gang lort.

Tenz.

Fra : Per Kristensen

Dato : 19-02-02 08:34

"Zeki" <zeki@NOSPAMimage.dk> wrote in message
> Uden sammenligning - den dårligste film jeg har set i år.
> Ben Stiller som supermodel? Yeah, right!
>
> Zeki

LOL hvor, hvis du ikke fatter ironien i filmen, så burde du nok ikke råbe op
om det!

Fra : Zeki

Dato : 19-02-02 13:36

> LOL hvor, hvis du ikke fatter ironien i filmen, så burde du nok ikke råbe
op
> om det!

Jeg kan ikke se det sjove - kald du det bare ironi . At en Stiller som
producent og instruktør vælger at lave en film med sig i hovedrollen som
ih-åh-så bedårende supermodel, er i for sig okay. At bruge modeindustrien
som baggrund for en komedie er også okay. Men når Stiller overdriver sin
karakter så grotesk, og når manuskriptet samtidligt er så elendigt, med
meget få 'griner'-scener (til forskel fra 'Ace Ventura' og 'Austin Powers'),
mener jeg ganske enkelt ikke at der er noget at komme efter her. Måske hvis
filmen havde været et drama om Hansel, i stedet for en komedie om den
overgearede Zoolander.

Zeki

Fra : Per Kristensen

Dato : 19-02-02 13:51

> [...]
hvis
> filmen havde været et drama om Hansel, i stedet for en komedie om den

Hold nu mund og lad være med at ydmyge dig selv mere!

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 19-02-02 13:57

Per Kristensen

> Hold nu mund og lad være med at ydmyge dig selv
> mere!

Jeg kan godt få øje på én her, der ydmyger sig selv. Men han hedder ikke
Zeki.

--
Mvh. Peter

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 19-02-02 20:53

Fuldstændig Enig
Kevin
--
" We do a lot of surfing here. I like to finish operations early. " (
Lieutenant Colonel Kilgore )

Fra : Per Kristensen

Dato : 20-02-02 08:38

Nej Zeki er bare efternavnet! http://www.safirazeki.com/