Benji Vildbasse syg
Fra : alice_trauelsen

Dato : 18-02-02 09:38

Hej
Vores lille Benji, som vi også kalder Vildbassen, er syg igen. Det er
ikke så længe siden han sidst lå hen, og vi gør hvad andre siger vi ikke
skal, (det er jo bare en killing :(((
Vi tager til dyrlægen med ham. Han blev rask og Vilbassen igen. Men igår
begyndte han bare og ligge, ville ikke spise eller noget som helst. Han
var næsten helt væk til morges, så selvfølgelig gjorde vi det. Else har
været hos Dyrlægen med ham her til morges. Mere end 40 i feber og en
luftvejsinfiksion og nu på peneselin. Håber vi snart får vores Vildbasse
tilbage igen.
Mange hilsner
Alice

http://www.kandu.dk/

Fra : Denise

Dato : 18-02-02 09:44

Hej Alice
Åh, det lille pus, godt I tager jeg så godt af ham.
God bedring med ham.
Hilsen Denise

Fra : AEK

Dato : 18-02-02 11:23

Hej Alice !

God bedring til Vildbassen...*S*

Hilsen
Anya.

Fra : Camilla Baird

Dato : 18-02-02 13:01

Det var da trist.
Hvor længe har han været skrantende?
Hvor længe har han haft så høj feber?
Hvor gammel er han?
Jeg formoder jeres dyrlæge tager blodprøver og gør alt hvad han kan for
Benji - det er absolut ikke normalt for en killing at have så høj feber
og være så sløv.
Krydser fingre og poter for jer her i Kokkedal.
mvh Camilla