electronic-music.dk
Fra : Andreas Palsgård

Dato : 18-02-02 00:45

Hvis du kunne tænke dig at få din elektroniske musik ud til verden for sjov
eller med
henblik på at blive "opdaget", så check en splinterny side:
www.electronic-music.dk

Hvis du kunne tænke dig at få din musik på siden, så skriv til
webmaster@electronic-music.dk

Det koster ikke noget at blive hørt =)

Fra : Electraum.com

Dato : 18-02-02 07:42

Hej Andreas.
Umiddelbart dejligt, men hvis siden nu hedder electronic-music, hvor bliver
de store genrerer af, som f.eks. ambient, electronica, house og måske også
chillout, downbeat, IDM? Især de tre første genrer er da meget store
begreber indenfor den elektroniske musik. Jeg ville slet ikke vide hvor jeg
skulle ligge mit eget musik

Men ellers et super initiativ!

--- --- ---
/Claus Jungersen
www.electraum.com - 11 free mp3's with electronic music
www.clausjungersen.dk - personal site, with my own music

Fra : Andreas Palsgård

Dato : 19-02-02 14:27

Hej Claus.
Jeg forstår ikke helt problemet.
De store genre er da også repræsenteret på siden.
Alle genre inden for elektronisk musik kan da bruges.
Man bestemmer jo selv hvilken genre man vil lægge sit nummer under, hvis den
ikke findes på listen opretter man den bare når man er logget på.

Fra : Electraum.com

Dato : 19-02-02 15:52

> [...]
den
> ikke findes på listen opretter man den bare når man er logget på.

Jamen, kewl! Det havde jeg ikke lige fanget at man selv kunne oprette sin
egen genre. Så vil jeg lige lægge noget op en af dagene!

--- --- ---

Fra : Andreas Palsgård

Dato : 21-02-02 01:20

Du skal være mere end velkommen =)
mvh webmaster@electronic-music.dk

Fra : Electraum.com

Dato : 18-02-02 13:22

Sad lige og tænkte lidt over det, men da jeg så læste andres foreslag blev
næsten alle dem jeg selv havde tænkt på nævnt
Unkle (rabbit in your headlights), Blur (Cofee and TV), Beastie Boys
(Sabotage), Fatboy Slim (Praise You) er nogen af favoritterne, men glem
ikke:

Aphex Twin (Come To Daddy)
Aphex Twin (Window Licker)
Air (All I Need)
Squarepusher - (kan ikke komme på titlen - måske nogen kan hjælpe? Noget med
en pige på et hospital og en hundemand, eller noget i den stil (lang tid
siden))
Portishead (Only You)
--- Og en ny:
Chemical Brothers - Star Guitar (kan ses på www.thechemicalbrothers.com)

--- --- ---

Fra : Electraum.com

Dato : 18-02-02 13:25

Ups, der fik du vist lige givet svaret i den forkerte tråd... ikke så smart,
Claus Denne tråd har ikke noget med musik videoer at gøre!

Fra : nikolaj borg

Dato : 18-02-02 14:43

"Electraum.com" <electraum@electraum.com> wrote in message
> Ups, der fik du vist lige givet svaret i den forkerte tråd... ikke så
smart,
> Claus Denne tråd har ikke noget med musik videoer at gøre!

Det gør den nu

Du må iøvrigt meget gerne tage et kig på denne side vedr. svar på indlæg og
citater:

Det drejer sig først og fremmest om, at du meget gerne må citere _under_ det
du svarer, og klippe det unødvendige væk fra tidligere indlæg.

/Nikolaj